[AdLife] Marius Rosu (GAV): Sper sa lucrez cat mai des pentru clienti care vad in tine un partener, nu un lautar caruia sa ii lipeasca bani pe frunte s-o cante pe aia cu piticu’

[AdLife] Marius Rosu (GAV): Sper sa lucrez cat mai des pentru clienti care vad in tine un partener, nu un lautar caruia sa ii lipeasca bani pe frunte s-o cante pe aia cu piticu’

Artist si rebel care inca mai asculta Sex Pistols si Ramones ca-n anii de liceu, Marius Rosu (Creative Director, GAV) s-ar supara daca i-ati citi confesiunile publicitare fara sa ascultati ceva tematic. Dati volumul cat mai tare inainte sa aflati cum a ajuns Marius in publicitatea romaneasca si cum se intelege acum cu ea asa cum e, cu clienti mai buni si mai rai. Hey, ho! Let's go!

N-am nici cea mai mica idee cand s-au vazut primele semne ale talentului, insa cu siguranta a trecut foarte mult timp de cand am inceput sa sparg chestii. S-au conturat undeva prin clasa a treia la cursurile de ceramica, cand am facut un elefant gri din pamant si l-am ornat cu niste buline roz, a fost prima data cand s-a vorbit de “talentul lui Marius”.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Campanii

Oameni

Sectiune



Branded


Related