[Veterani in publicitate] Marius Rosu: Aveam 24 de ani, iar publicitatea parea cel mai bun compromis pe care-l putea face un licentiat in arte

[Veterani in publicitate] Marius Rosu: Aveam 24 de ani, iar publicitatea parea cel mai bun compromis pe care-l putea face un licentiat in arte

Inceputurile in publicitate ale lui Marius Rosu incep la o gradinita, cu povestea unui melc care se indragosteste de un elefant. Aici s-a intalnit cu Lucian Georgescu, care tocmai pleca din Graffiti BBDO și punea bazele GAV. Pare un scenariu improbabil, dar asa era publicitatea pe atunci: se intamplau tot felul de lucruri care nu incapeau in exceluri. De la Lucian, Marius a invatat ca publicitatea nu este arta, dar poate fi un vehicul spre arta. Asta e și una din cele mai mari schimbari care s-au petrecut de atunci in domeniu, crede el: publicitatea a pierdut legătura cu arta, iar artistii s-au distantat de acest domeniu pentru ca-l considera o forma inferioara de expresie.

Intra in contul tau sau creeaza-ti unul pentru a citi acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related