Noua campanie Metropolitan Life arata publicului ce sanse are sa-si conserve stilul de viata la pensie

Noua campanie Metropolitan Life arata publicului ce sanse are sa-si conserve stilul de viata la pensie

Publicis a realizat campania de promovarea a produsului Viitor MET – Anuitate garantata, pornind de la conceptul "Ce iubesti acum, vei iubi si atunci", informeaza un comunicat emis de THE PRACTICE. Campania "Conserva-ti stilul de viata si la pensie", care se desfasoara pana la sfarsitul lunii aprilie, il are in centru pe Snoopy, ambasadorul de brand Metropolitan Life.

Campania cuprinde executii online - promovare pe pagina web dedicata produsului, bannere si Facebook Ads, dar si offline – actiuni de direct marketing, postere si brosuri. Parte din promovarea produsului Viitor MET este si aplicatia web Snoop-o-metrul care ii arata utilizatorului ce sanse are de a-si conserva stilul de viata si la pensie in functie de raspunsurile alese.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related