Google, Yahoo!, Microsoft si Facebook au generat impreuna 64% din veniturile din publicitatea digitala in 2011

Google e cea mai mare companie detinatoare de proprietati media la nivel global, cu venituri cu 39% mai mari decat DirecTV, playerul de pe locul al doilea in clasamentul Top Thirty Global Media Owners, realizat de ZenithOptimedia. Raportul ia in considerare rezultatele financiare din 2011, cel mai recent an de cand sunt detinute date consistente despre toti jucatorii luati in considerare. Cifrele sunt luate fie din rapoartele anuale de venituri, in cazul companiilor listate public, fie din estimarile ZenithOptimedia, in cazul companiilor nelistate public.

Cei patru playeri principali din industria digitala - Facebook, Google, Microsoft, Yahoo! – au generat venituri de peste 49 de miliarde de dolari din publicitate in 2011, adica 64% din totalul de 77 de miliarde generat de publicitatea digitala la nivel mondial. Veniturile au fost impartite intre Google (49%), Yahoo! (6%), Microsoft (4%) si Facebook (4%).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related