ARworks a lansat OceanMania – realitatea augmentata a vietuitoarelor subacvatice

ARworks a lansat OceanMania – realitatea augmentata a vietuitoarelor subacvatice

ARworks a dezvoltat pentru SPAR Ungaria o aplicatie care se foloseste de realitatea augmentata: OceanMania. Aceasta vine in completarea unei campanii de comunicare integrata a retailer-ului, bazata pe un mecanism collect&win cu autocolante si catalog colector, arata un comunicat emis de agentie.

Colectionarii de cartonase, in mare parte copii, pot vizualiza cu ajutorul aplicatiei informatii si fotografii cu animale subacvatice, indreptand un smart-device (telefon sau tableta) spre o imagine din catalog.

Aplicatia cu AR ruleaza pe iOS si Android si combina doua moduri de prezentare a content-ului augmentat: marker-recognition si panoramicAR, atribute care faciliteaza multiple interactiuni cu aplicatia.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related