Femeile, decodate de stand-up comedians

Femeile, decodate de stand-up comedians

De la atleticul vanator de mistreti si cititor in oase dintr-un trib sud-african pana la hipsterul de Berlin, barbatii au cel putin un lucru in comun: toti stiu ca femeile sunt complicate. Cu poftele lor de cornuri cu unt de la o anumita patiserie care tocmai s-a inchis, cu cheful lor nebun de mers in natura care piere la primul contact cu o buda ecologica sau cu vesnicele intrebari despre cum arata, stiind ca oricum nici un raspuns nu e corect. Sigur, femeile n-o sa recunoasca asta niciodata. Cel putin nu in public. Doar dupa un preludiu de cutii de ciocolata si Giga de filme siropoase. Deci nu recunosc, dar recunosc cumva. Ceea ce nu face decat sa complice lucrurile si mai tare. Si asta e un lucru bun.

Pe de o parte pentru ca e prilej de multe discutii cu cartile pe fata la Marketing for Women 2013, un eveniment din seria SMARK KnowHow. Pe de alta, pentru ca e pretext pentru o serie de poante cu sare si piper de la stand-up comendians de peste hotare. Si pe la noi se intampla, dar mai inainte sa urmarim o serie de numere epice:

Jerry Seinfeld, maestrul. Elegant, ironic, explica paradoxul femeilor care nu se tem de ceara fierbinte, dar care au atacuri de panica la intalnirea cu un paianjan mic.

Robin Williams, vulgar si spumos. Are multe de spus despre viata in general si despre placerea femeilor newyorkeze de a iesi cu sanii la vedere primavara, in particular.

Andy Haines, tinerelul cu umor de student la facultate. Zice ca prietenele n-au ce cauta la New York, are New York-ul suficiente prietene pe stoc.

Lil Rel, insuratelul socat. Sa vezi chestie, femeile au multe lucruri pe care le impartasesc abia dupa casatorie. Ca de exemplu colectia de peruci.

Cristela Alonzo, femeia care uraste sa faca small talk. Spune ca femeile din saloane fac conversatie doar ca sa mai treaca timpul cat se usuca oja, nu pentru ca le pasa ce le raspunzi la intrebari.

Amy Schumer, hardcore cu fata de babydoll. O las pe ea sa explice aici: "In every group of girlfriends there's always one that's the sluttiest. If you don't have that friend, you're that friend".

Aici se incheie lista mea de adevaruri despre femei culese de la stand-up comedians. Mai multe despre cum sunt femeile vom discuta cu sociologi, marketeri si publicitari la Marketing for Women 2013, pe 4 si 5 iulie.

Marketing for Women este un eveniment ce face parte din seria SMARK KnowHow. Partenerul principal al conferintei este TLC, un canal din portofoliul Discovery Networks. Transportator oficial este Air France, iar creative food partner este frufru.

Evenimentul este sustinut de Agrafa, 360 Revolution, Trade Media si Babylon Consult. Partenerii media ai evenimentului sunt: IQads, Realitatea.net, 24 FUN, Cariere, The Institute, HotNews, Magazinul Progresiv, Zumzi, Piata, Ziare.com, Business24, Business Woman, Money Magazine, Money.ro, Money TV, Wall Street, Forbes si Radio Guerrilla.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related