Articole care fac referire la TLC
[Viață de DJ] Dj Antenna: Jucați-vă, experimentați și nu uitați să puneți și un gram din voi în tot ceea ce faceți
[Noul context] Edina Constantinescu: Observam cresteri ale audientei pe canalele noastre de divertisment inspirat din realitate
Iulia Popa (Discovery Media): În ultimul an, portofoliul nostru s-a extins semnificativ, prin adăugarea stațiilor Scripps Networks – Travel Channel, Food Network și Fine Living
Discovery Media își diversifică portofoliul și deschide vânzarea publicității locale pentru Travel Channel
Stephen Royle (Discovery Networks CEEMEA), despre noua campanie TLC - "OMG with ❤": Emoticoanele reprezinta un limbaj comun, universal, inteles si “vorbit” in toate tarile unde ne doream sa comunicam
Adrian Luca (Discovery South East Europe) despre premiile castigate la New York, promo-uri TV si John F. Kennedy
Insight-uri globale, regionale si locale despre femeile din target aflate la prima editie a conferintei Marketing for Women
Ce inseamna fericirea pentru romance. Ce le diferentiaza de celelalte femei din Europa, Rusia si Africa de Sud
Cum sa te conectezi emotional cu publicul feminin – raspunsuri de la workshopul lui Claire O’Connor (Discovery Networks)
Marketing for Women: Jumatate din tinerele din mediul urban vor sa arate bine doar cand ies din casa
Interviu cu ie si sapca: Adrian Oianu despre redescoperirea traditiei romanesti, care nu e doar un trend




























![[Vox Pop] Fara femei perfecte in reclame](https://media.iqads.ro/2013/06/photo-large-26314-cover-410.jpg)



















