Articole care fac referire la Air France
20.000 de spectatori au fost în sălile de cinema în cadrul ediției Les Films de Cannes, la Timișoara, București, Cluj și Arad
Maïwenn (Jeanne du Barry): un Q&A de două ore jumătate cu publicul după deschiderea Les Films de Cannes à Timișoara
S-au pus în vânzare biletele la Les Films de Cannes à Timișoara (19 - 22 octombrie), ediție dedicată egalității de gen în cinema
Cel mai nou film al lui Martin Scorsese, Killers of the Flower Moon, se vede prima oară la Les Films de Cannes à Bucarest (20 - 29 octombrie)
Filmele premiate la Cannes se văd la Timișoara într-o ediție specială dedicată femeilor în cinema (19 -22 octombrie)
Primul summit de sustenabilitate din România, Biz Sustainability Summit, debuteaza pe 22 mai, la București
Cum arată din culise campania ceasului ediție limitată Tissot Heritage Navigator Săgeata Orientului realizată de agenția de comunicare Minthical
Lecția britanică pentru educatorii din România: Conferința de Educație Timpurie 2019. Tehnologie și dezvoltarea inteligenței matematice (6-9 noiembrie)
IAB MIXX Awards: Jean-Marc Laforge, Chief Creative Officer, Geometry Paris - Despre creativitate, idei facute si...nefacute
Marta Usurelu, despre Biz Japonia: "Nu este vorba ca am fi epuizat toate subiectele din tara, ci dorim sa deschidem perspectivele si, mai ales, mintile oamenilor care ne citesc"
Twitter, Microsoft, iNostix by Deloitte și Air France KLM trimit lideri internaționali la Bucharest Technology Week 2018
[Ura in vremea bulelor] Mihai Coliban: Intr-un viitor distopic, neonazistul si egalitarul, rasistul si multiculturalul, homofobul si LGBT-ul vor primi advertising pe gustul lor de la acelasi brand
Razvan Pascu: Initial, am avut doar clienti din turism. Acum, acestia reprezinta 30% din businessul Travel Communication
[Influenceri printre noi] Andreea Retinschi: Apreciez propunerile care nu ma transforma intr-un vanzator ambulant al unui produs
[Influenceri printre noi] Mihai Jurca: Cititorul nu trebuie pacalit sub nicio forma, doar asa ii castigi increderea
Dragos Stanca (ICEEfest): Uneori, e bine sa fortezi nota (a se citi piata) pentru ca s-ar putea sa ai, la final, o surpriza placuta. No risk, no pain, no gain
[INSIDER | Business-ul POSSIBLE in 2015] Stefan Iarca: Odata cu explozia smartphone-urilor in Romania, jocurile pe telefon devin prima tinta pe care industria trebuie sa o ia in vizor










































