JOJ Media House vinde Euromedia Group S.A. catre un grup privat de investitori romani

JOJ Media House vinde Euromedia Group S.A. catre un grup privat de investitori romani

Euromedia SA a fost cumparat de catre un grup privat de investitori romani dupa ce JOJ Media House a vandut in proportie de 100% actiunile liderului industriei de publicitate outdoor din Romania, anunta un comunicat emis de Euromedia. Detaliile tranzactiei sunt confidentiale.

Euromedia Group SA este liderul traditional al pietei de publicitate outdoor din Romania, avand o retea de panouri cu acoperire la nivel national, cu 8.000 de fete publicitare, o echipa de 84 angajati si o cifra de afaceri care depaseste 8 mil euro in 2012. Grupul de media slovac JOJ Media House detine actiuni la cateva canale private de televiziune (TV JOJ, PLUS, WAU si Senzi), alaturi de companii de publicitate outdoor din Austria, Slovacia, Cehia, Croatia si Macedonia, si a achizitionat in 2012 EPAMEDIA, actionarul direct al Euromedia Group.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Oameni

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related