Platforma de content marketing WhitePress vizează o creștere rapidă după ce a fost achiziționată de RTB House

Platforma de content marketing WhitePress vizează o creștere rapidă după ce a fost achiziționată de RTB House

RTB House, companie de inovații în domeniul MarTech, a achiziționat toate acțiunile WhitePress, o platformă de marketing de conținut care se bucură deja de o mare popularitate pe piața locală. Astfel, planurile ambițioase de extindere ale WhitePress urmează să fie accelerate, dat fiind faptul că RTB House își pune experiența și sprijinul în slujba platformei. WhitePress are birouri și în România.

WhitePress sprijină agențiile de publicitate și clienții corporate în crearea și publicarea de conținut pe web, precum și în urmărirea rezultatelor campaniilor de marketing. Compania este lider în automatizarea contentului de marketing, făcând procesul de publicare mai ușor, rapid și eficient din perspectiva costului. Platforma WhitePress este scalabilă la nivel internațional și ajută publicațiile cu lansări continue pe piețe noi. Ecosistemul de produse este utilizat de mii de clienți și se bazează pe inventarul oferit de peste 21.000 de editori din 12 țări.

 

„Am văzut imediat că RTB House ne-ar putea ajuta să ne atingem scopurile deoarece împărtășim o abordare comună. Ambele companii caută modalități de a-și extinde limitele. Atât WhitePress, cât și RTB House au produse de bază puternice, dar sunt concentrate pe inovarea în propriile domenii de expertiză. Am putut vedea că cele două companii se străduiesc să obțină rezultate foarte bune și combinarea acestor forțe transmite un mesaj puternic”, a declarat Paweł Strykowski, fondator și CEO al WhitePress.

 

Inovații care oferă clienților o gamă mai largă de servicii

RTB House s-a impus ca lider în inovația MarTech, mai ales ca primă companie cu algoritmi de retargeting ce folosește în totalitate tehnologia Deep Learning. Recent, compania s-a concentrat pe mărirea portofoliului de produse, oferind posibilitatea brandurilor să comunice cu potențialii lor clienți, prin campanii digitale, indiferent de stadiul de achiziție în care se află aceștia.

WhitePress caută, de asemenea, pe lângă oferta sa de bază, deja de succes, să găsească modalități prin care poate oferi o valoare suplimentară clienților. Compania operează platforma GoodContent și va lansa în curând un nou serviciu Content Premium. Acesta este un hub pentru servicii de redactare care permite oricărei companii să angajeze rapid și ușor jurnaliști profesioniști la un preț fix. Într-o epocă în care conținutul este foarte important, WhitePress face toate aspectele procesului de publicare mai ușoare.

 

„RTB House reprezintă un aliat puternic pentru noi deoarece așteptăm cu nerăbdare să planificăm creșterea și expansiunea externă. RTB House aduce o echipă de câteva ori mai mare decât a noastră, cu o experiență bogată în acest domeniu. De asemenea, vedem multe oportunități pentru sinergia produselor, deoarece ambele companii se află în domeniul comerțului electronic și își bazează activitățile pe publisheri. Achiziția este o veste minunată pentru WhitePress și mă bucur că fac parte din acest proiect”, a declarat Paweł Strykowski, fondator și CEO al WhitePress.

 

Un viitor al alinierii și aspirațiilor comune

Accentul comun se axează pe crearea condițiilor optime pentru succes. Pentru WhitePress, acest lucru înseamnă redefinirea aspirațiilor și stabilirea unui plan de dezvoltare îndrăzneț. Pentru RTB House, achiziția este încă o extindere a portofoliului general de produse MarTech și semnalează intrarea într-o zonă complet nouă a marketingului digital cu un partener care urmează să crească rapid și în următorii ani.

 

„Am recunoscut potențialul imens al WhitePress deoarece se află într-un stadiu similar de dezvoltare cu locul în care se afla RTB House acum câțiva ani. Înțelegerea activității lor este ceea ce ne-a făcut să credem că am putea ajuta WhitePress să crească semnificativ, în special prin valorificarea experienței noastre în expansiunea multinațională. Achiziția întărește poziția pe piață a ambelor companii și reprezintă o mare oportunitate de succes”, a declarat Robert Dyczkowski, fondator și CEO al RTB House.

 

RTB House este o companie globală care oferă tehnologii de ultimă oră în marketing pentru branduri de top din întreaga lume. Cu motor propriu de cumpărare a reclamelor, RTB House este prima și singura companie care operează în întregime cu algoritmi deep learning și permite agenților de publicitate să genereze rezultate remarcabile pentru fiecare etapă din funnel.

Fondată în 2012, echipa RTB House este formată din peste 750 de specialiști în peste 30 de locații din întreaga lume. Derulează campanii pentru mai mult de 2.000 de clienți din regiunea EMEA, APAC și America.

Din 2018, după dezvoltarea cu succes a algoritmilor 100% deep learning, RTB House a continuat cercetarea în domeniul AI.
AI Marketing Lab și Creative Lab au devenit noi divizii ale companiei, concentrate pe inventarea și progresul produselor pentru MarTech. Ca rezultat al muncii acestora, în 2020 compania a lansat AI Full-Funnel Marketing Solutions și Streaming Video Ads, ducând comunicarea de brand la următorul nivel. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related