VERLA se alatura Cupei Agentiilor la Gatit, aducand o noua competitie de creatie si solutii inspirate pentru publicitari

VERLA se alatura Cupei Agentiilor la Gatit, aducand o noua competitie de creatie si solutii inspirate pentru publicitari

De astazi, Cupa Agentiilor la Gatit este pregatita pe materiale oferite de VERLA. Furnizor de solutii pentru industria publicitara, VERLA da ocazia agentiilor participante sa se intreaca si mai mult in creativitate oferind o noua competitie in cadrul Cupei: Competitia de design pentru sorturile de gatit. Mai mult, VERLA provoaca publicitarii sa foloseasca in moduri cat mai creative materialele sale, oferindu-le ca suport pentru noi elemente inspirate din cadrul competitiei. Vor fi inventate astfel, pe suporturi din portofoliul VERLA: foto panelul in care poti sa testezi mai multe look-uri de bucatar si pufurile cu branding Cupa Agentiilor la Gatit FLORIOL, care vor  ajunge la final in birourile celor mai gourmets publicitari. De asemenea, emblemele echipelor vor fi produse intr-un mod neconventional de catre VERLA si expuse la eveniment.

Toate echipele care s-au inscris deja la Cupa Agentiilor la Gatit se pot inscrie in cadrul Competitiei de design pentru sorturile de gatit incepand de azi si pana pe 11 octombrie, la ora 16:00, prin trimiterea unui e-mail la adresa [email protected], care sa includa creatia pentru sorturile echipei, la rezolutie de minim 300 dpi. Toate specificatiile tehnice vor fi disponibile pe site-ul Cupei. Inscrierile vor fi prezentate pe site pe masura ce sunt primite, fiind apoi produse de VERLA si oferite participantilor la Cupa.

Votarea in cadrul acestei competitii incepe din momentul in care creatiile sunt publicate pe site si dureaza pana pe 17 octombrie, la ora 23:59. Jurizarea va fi facuta online, de catre publicul larg (40% din nota finala), dar si de catre un juriu (60% din nota finala) format din reprezentanti VERLA si reprezentanti IQads. Sortul castigator va fi anuntat in ultima zi a Cupei, pe 18 octombrie, la ceremonia de premiere de la Kuxa Studio.

VERLA va mai personaliza si alte zone de la eveniment. Zona de welcome va avea un covor rosu realizat din folie StreetRap, panourile cu orarele si scorurile echipelor vor fi realizate cu solutia Magnetic Wall, iar geamurile vor fi transformate in ecrane cu forme creative cu ajutorul foliei Glass Movie.

Agentiile care doresc sa se inscrie in cadrul Cupei o mai pot face pana pe 10 octombrie, trimitand formularul completat si datele firmei la adresa [email protected]. Formularul de inscriere si regulamentul complet sunt disponibile pe site.

Cupa Agentiilor la Gatit FLORIOL este un eveniment pregatit pe materiale de la VERLA si realizat de IQads si Mixtopia.ro. Partenerii media ai evenimentului sunt 24-FUN, Gustos.ro, La Cucina si Radio Guerrilla.

Despre VERLA

VERLA ofera o mostra din materialele sale la Cupa Agentiilor la Gatit FLORIOL si demonstreaza publicitarilor ca poate sustine cu solutii cele mai creative idei, prezentandu-le de aceasta data integrate la tot pasul in Cupa in care acestia se lupta pentru titlul de Agentia Anului la Gatit.

Parte a grupului Verla-Axelen, prezenta de aproape 20 de ani pe piata, VERLA s-a remarcat prin grija fata de clienti, preocuparea pentru satisfacerea nevoilor acestora prin informare si consiliere, flexibilitate si promptitudine in livrari, toate oferite de o puternica echipa de profesionisti.

VERLA este unul dintre liderii in domeniul importului si distributiei de solutii complete pentru industria publicitara. De la folii adezive pentru reclame de orice fel la sisteme de expunere dintre cele mai inovative, de la echipamente de print la prese pentru transfer termic, intreaga activitate a firmei VERLA se regaseste in sloganul "Un partener, multe solutii!".

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related