Articole care fac referire la Glass
Xiaomi lansează seria Xiaomi 15T, care îmbină o optică remarcabilă cu tehnologie de ultimă generație și un design emblematic
„Noi începuturi”: Xiaomi lansează Xiaomi YU7, Xiaomi MIX Flip 2, Xiaomi Pad 7S Pro 12.5 și diverse dispozitive AIoT la Beijing
[Cannes Story] Carina Toma: Cel mai important lucru pe care l-am luat de la Cannes, pe lângă tot pachetul de tools și know-how, sunt conexiunile pe care ni le-am făcut acolo
S-au pus în vânzare biletele la AIFF8. Din program: Love Lies Bleeding & întâlnire cu Alexander Payne (The Holdovers)
Aperol District: primul eveniment creat de brandul italian pentru a permite consumatorilor să facă parte din universul Aperol vine și la București
Festivalul Internațional George Enescu aduce în seria Concertelor de la Ateneul Român cele mai cunoscute orchestre din lume: 27 de evenimente extraordinare
În fiecare agenție, există un glass-ceiling care e mereu acolo și despre care nu vorbește nimeni, pe care doar împreună putem să-l eliminăm treptat
[Creative Business] Medeea Haruki: Povestea Iehana a început din respectul față de natură. Procesul pornește de la plantarea semințelor, până la produsul finit. Totul se întâmplă “in the house”
Agenția de comunicare digitală Ideologiq continuă colaborarea alături de compania Green Group și dezvoltă un nou proiect dedicat subsidiarei Green Fiber
Procter & Gamble a primit distincția “Brand Marketer of the Decade", pentru creativitatea reclamelor sale, în cadrul festivalului Cannes Lions
[Single de Romania] Andi Petreanu, YellLow: Cred ca arta e mai sincera daca NU are un target, dincolo de satisfactia personala
„What lived once, will live again.” Ideologiq folosește conceptul de ciclicitate a vieții în noua identitate vizuală pentru Green Group
[Bilant 2019] Iulian Barbulescu: Oamenii incep sa inteleaga ca Vrajitorul din Oz trebuie sa fie etic daca isi doreste sa conduca prin stiinta
Diversitatea frumusetii feminine, inca nereprezentata in peisajul media. Dove lanseaza un apel pe plan local prin campania #ShowUs
Fran Cavanagh (Ketchum London): Machine Learning-ul si tehnologiile biometrice au deschis o sumedenie de rute noi pentru research-ul in PR
Fran Cavanagh (Ketchum London): Machine Learning and Biometrics are two technologies that have opened up many different avenues for PR researchers
Bharat Avalani (Connecting the Dots): If a brand doesn't have a very clear purpose, then their messages will change with the season
Cannes Lions, ziua #4. Campaniile romanesti castiga un Gold, un Silver si doua Bronze-uri la categoriile Direct si PR




























![[Flori, fete, feminism] Teodora Migdalovici și o anecdotă cu o directoare de creație suedeză: ”Daca tot am primit microfonul, pentru ca sunt femeie, macar sa-mi las creierul la vedere”](https://media.iqads.ro/2018/03/29-cover-410.jpg)












