![[Cannes Story] Carina Toma: Cel mai important lucru pe care l-am luat de la Cannes, pe lângă tot pachetul de tools și know-how, sunt conexiunile pe care ni le-am făcut acolo](https://media.iqads.ro/2024/06/image004-1-cover-410.jpg)
Articole care fac referire la Glass
![[Cannes Story] Carina Toma: Cel mai important lucru pe care l-am luat de la Cannes, pe lângă tot pachetul de tools și know-how, sunt conexiunile pe care ni le-am făcut acolo](https://media.iqads.ro/2024/06/image004-1-cover-410.jpg)

S-au pus în vânzare biletele la AIFF8. Din program: Love Lies Bleeding & întâlnire cu Alexander Payne (The Holdovers)

Aperol District: primul eveniment creat de brandul italian pentru a permite consumatorilor să facă parte din universul Aperol vine și la București

Festivalul Internațional George Enescu aduce în seria Concertelor de la Ateneul Român cele mai cunoscute orchestre din lume: 27 de evenimente extraordinare

În fiecare agenție, există un glass-ceiling care e mereu acolo și despre care nu vorbește nimeni, pe care doar împreună putem să-l eliminăm treptat
![[Creative Business] Medeea Haruki: Povestea Iehana a început din respectul față de natură. Procesul pornește de la plantarea semințelor, până la produsul finit. Totul se întâmplă “in the house”](https://media.iqads.ro/2021/08/pjimage7-cover-410.jpg)
[Creative Business] Medeea Haruki: Povestea Iehana a început din respectul față de natură. Procesul pornește de la plantarea semințelor, până la produsul finit. Totul se întâmplă “in the house”

Agenția de comunicare digitală Ideologiq continuă colaborarea alături de compania Green Group și dezvoltă un nou proiect dedicat subsidiarei Green Fiber

Procter & Gamble a primit distincția “Brand Marketer of the Decade", pentru creativitatea reclamelor sale, în cadrul festivalului Cannes Lions
![[Single de Romania] Andi Petreanu, YellLow: Cred ca arta e mai sincera daca NU are un target, dincolo de satisfactia personala](https://media.iqads.ro/2020/05/fotojet-13-cover-410.jpg)
[Single de Romania] Andi Petreanu, YellLow: Cred ca arta e mai sincera daca NU are un target, dincolo de satisfactia personala

„What lived once, will live again.” Ideologiq folosește conceptul de ciclicitate a vieții în noua identitate vizuală pentru Green Group
![[Bilant 2019] Iulian Barbulescu: Oamenii incep sa inteleaga ca Vrajitorul din Oz trebuie sa fie etic daca isi doreste sa conduca prin stiinta](https://media.iqads.ro/2019/12/70269125-10157398826633260-2591789785613860864-o-cover-410.jpg)
[Bilant 2019] Iulian Barbulescu: Oamenii incep sa inteleaga ca Vrajitorul din Oz trebuie sa fie etic daca isi doreste sa conduca prin stiinta

Diversitatea frumusetii feminine, inca nereprezentata in peisajul media. Dove lanseaza un apel pe plan local prin campania #ShowUs

Fran Cavanagh (Ketchum London): Machine Learning-ul si tehnologiile biometrice au deschis o sumedenie de rute noi pentru research-ul in PR

Fran Cavanagh (Ketchum London): Machine Learning and Biometrics are two technologies that have opened up many different avenues for PR researchers

Bharat Avalani (Connecting the Dots): If a brand doesn't have a very clear purpose, then their messages will change with the season

Cannes Lions, ziua #4. Campaniile romanesti castiga un Gold, un Silver si doua Bronze-uri la categoriile Direct si PR
![[Povesti de crowdfunding] Esti fan daca dai bani sa se faca albumul, nu doar daca-l cumperi cand e gata](https://media.iqads.ro/2018/03/11073862-811786175570451-7368644566398306997-n-cover-410.jpg)
[Povesti de crowdfunding] Esti fan daca dai bani sa se faca albumul, nu doar daca-l cumperi cand e gata
![[Flori, fete, feminism] Teodora Migdalovici și o anecdotă cu o directoare de creație suedeză: ”Daca tot am primit microfonul, pentru ca sunt femeie, macar sa-mi las creierul la vedere”](https://media.iqads.ro/2018/03/29-cover-410.jpg)
[Flori, fete, feminism] Teodora Migdalovici și o anecdotă cu o directoare de creație suedeză: ”Daca tot am primit microfonul, pentru ca sunt femeie, macar sa-mi las creierul la vedere”

Melanj de 8 creativi din (mai) toate colturile lumii. Juriul complet al festivalului local de creativitate Premiile FIBRA, editia a doua
![[FIBRA#2 Jury] Casey Rand (Droga5): Hopefully we'll all come away feeling inspired and have a fire lit under our asses to do better work. That's the main value in award shows](https://media.iqads.ro/2017/09/caseyrand-headshot-cover-410.jpg)