Cele trei dimensiuni ale cadourilor de Craciun

Cele trei dimensiuni ale cadourilor de Craciun

Cand erai mic si primeai un cartonas lenticular te bucurai ca un cimpanzeu eliberat in jungla. Echivalentul zilelor noastre al cartonaselor care au facut atatia copii fericiti par sa fie obiectele printate 3D. Singura diferenta este ca acestea din urma aduc sclipiri si in ochii adultilor de peste tot, nu doar in cei ai copiilor. Si cum se apropie sarbatorile, iata trei campanii care ii rasplatesc pe oameni cu mici atentii plamadite in interiorul magicelor imprimante 3D care acapareaza lumea.

Cautarea cadoului perfect pentru Craciun incepe cu o initiativa ce se mandreste cu substratul ei educativ: campania Gift Maker, de la PNC Bank, grup financiar din SUA. Povestile mamelor americane ar putea include, pe langa amintiri cu steaua din varful bradului si cu placinte aburinde, amintiri despre cum PNC le-a invatat, cand erau mici, trendurile din economie prin joculetele de Craciun - Christmas Price Index este o initiativa ce a inceput acum 30 de ani. Indexul este o reprezentare vizuala a costurilor cadourilor pe care traditia americana spune ca trebuie sa le daruiesti in cele douasprezece zile de Craciun. In 2013, indexul consta intr-un workshop virtual in cadrul caruia utilizatorii pot crea si personaliza jucarii. In functie de ce aleg sa creeze, vor afla anumite trenduri din economie. De exemplu, daca iti alegi sa personalizezi o gaina, vei afla ca, in 2013, pretul carnii de pui nu a crescut fata de 2012. In plus, zilnic sunt alese, aleatoriu, 24 de persoane care vor primi jucaria pe care au creat-o pe site-ul workshop-ului. Campania a fost gandita de Deutsch NY, implementata in digital de MediaMonks, iar prototipurile de jucarii pe care le poti personaliza vin de la Invisible Creature.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related