Articole care fac referire la Spotify
Voxa, evaluată la 30 de milioane de euro | Dan Vidrașcu: "Voxa este prezentă în 10 țări și operează la nivel global cu un catalog în limba engleză de peste 100.000 de titluri"
Raluca Durbacă: Nu doar unii dintre jucători ajung să fie dependenți de jocuri de noroc, dar și anumite sectoare sunt deja dependente de banii din industria de jocuri de noroc
Vouchers Depot lansează canalul propriu de Podcast pe Spotify – povești despre cadouri, recompense și libertatea de a alege
[Gen Punk] Machedon: Nu caut niciodată cu intenție un loc de inspirație, ci mai degrabă asimilez orice moment din viața mea ca și o potențială sursă spontană de creativitate
Sergiu Tuhuțiu: Cred că e o criză uriașă de repere. Și asta nu doar în artă, ci și la nivelul societății, al vieții de zi ci zi și al interacțiunilor
Allianz-Țiriac lansează „Filip și secretul de Dincolo”, o carte pentru copii care aduce în prim-plan protecția financiară și importanța educației despre asigurări
La nivel global, mărcile deținute de Amazon domină clasamentul spațiilor publicitare preferate de consumatori. eMAG – regele preferințelor în România
Tobi Ibitoye: Muzica este la fel de practică precum știința, dar este mai spirituală decât religia. Cel puțin așa o percep eu
Tobi Ibitoye: Music is as practical as science, while more spiritual than religion. At least this is how I’m experiencing it
[Gen Punk] Quadra: Ca artist trebuie să te distingi cumva de ceilalți din jurul tău, dar în același timp sunt și unele principii care, în opinia noastră, rămân „sacre”
Muzica clasică, remaginată: BRD lansează The Original Superstars” și transformă experiența Festivalului Enescu
Sam Lee: Oamenii nu au mult timp. Așa că trebuie să te prezinți acolo unde sunt, în loc să speri că vor veni la tine
Sam Lee: People don’t have much time. So you have to get in front of them where they are, instead of hoping that they come to you
[Visual Key] Mara Sabău: Direcția în care merge publicitatea e din ce în ce mai mult despre voce și personalitate, nu doar despre execuție impecabilă
[AIdea] Octavian Gheorghe: Informația, cunoașterea, devin la fel de accesibile ca apa, ca aerul – trebuie să te gândești cum poți cuprinde acest fenomen în cel mai eficient și profitabil mod posibil
Silvana Drăgan: Arta necesită companie și noi necesităm artă. Publicul nu trebuie să fie unul generos mobilat intelectual în exclusivitate
Paul Tihan: Scriu despre viață, despre zbuciumul și haosul pe care îl avem cu noi înșine, ce crește în noi forme clare și mai apoi vindecătoare
Claro Que No: Este foarte ușor să ajungi să fii ascultat, însă este greu să fii cu adevărat observat
Sănătatea psiho-emoțională a angajaților, investiția în programe de re- și up- skilling, adaptabilitatea la nevoile și așteptările în schimbare ale candidaților vor defini viitorul muncii
Hypnosaur: Am creat acest gen, Jurassic Punk, pentru că nu aveam idee cum să răspundem ori de câte ori cineva ne întreba „ce cântați?”
„Țăndări”, comedia regizată de Bogdan Naumovici, încasări de peste 520.000 lei în primul weekend în cinematografe
Seian Scorobete: Pentru unii muzicieni, România e perfectă. Pentru alții e un fel de purgatoriu sau mai rău
Steve Farris: Cea mai bună rețetă pentru succes este să scrii hit-uri și să le interpretezi live excelent
Monica Elena Costin: Ideea de rock urban se inspiră din agitația cotidiană. Centrele urbane au o vibrație aparte, iar dacă te lași ghidat de urechi vei observa tot felul de sunete specifice, de la trafic, sunetul de metrou, zarva generală
Universal Music Romania, alături de Rowenta și Tefal, te invită să te bucuri de magia sărbătorilor cu premii speciale
Concursul anual de rețete și workshopul de cooking „Amintiri Gustoase” au devenit o tradiție în lumea iubitorilor de gastronomie din România

































