Valoarea stabilita de catre cumparator si vazator intr-un schimb, una ditre cele 4 variabile controlabile(cu produsm promotie si locatie) al mixului de marketing. Vezi Marketing Mix.
the value agreed upon by the buyer and the seller in an exchange; one of the four controllable variables (with product, promotion and place) of the marketing mix. See Marketing Mix



















![[PR de criză] Iuliana Floricică: Există o responsabilitate mai mare în alegerea pilonilor de comunicare și folosirea unor mesaje adecvate, care să nu deranjeze. Asta poate duce însă și la diluarea autenticității și ipocrizie](https://media.iqads.ro/2023/04/iuliana-floricica-cover-410.jpg)










![[Marcom 2022] Ruxandra Micsunescu: Chiar daca toate rapoartele vorbesc despre metaverse, AR si AI, va fi important sa nu uitam si de legatura directa si mai putin tehnologica dintre brand si consumator](https://media.iqads.ro/2022/02/ruxi-hs-0348-cover-410.jpg)
![[Digital Trends] Mihai Bonca: Majoritatea campaniilor de azi sunt “short term”, promoții, Performance sau bazate pe “media pressure”. La final nu construiesc nimic, obiectivul este legat doar de trimestrul acesta](https://media.iqads.ro/2021/11/mihai-bonca-cover-410.jpg)









