Craciunul vine pe banda bagajelor din aeroport

Craciunul vine pe banda bagajelor din aeroport

De Craciun, unele branduri aleg sa faca promotii, iar unele branduri aleg sa le ofere consumatorilor exact ce-si doresc acestia. Fie ca e vorba de un televizor, de niste chiloti sau de un bilet de avion pana acasa in decembrie. E cazul WestJet, o companie aeriana din Canada, care anul asta a jucat rolul lui Mos Craciun pentru pasagerii a doua curse, una din Toronto si una din Hamilton, cu destinatia Calgary. Totul cu ajutorul tehnologiei.

Schema e simpla, ca orice idee foarte buna: un Mos Craciun (albastru, asa e la ei) a stat de vorba cu pasagerii celor doua curse inainte de imbarcare, prin intermediul unui display electronic (unde acestia si-au scanat boarding pass-urile). Oamenii i-au spus tot ce-si doresc de Craciun, ca asa se face in fata Mosului, iar apoi s-au urcat mai bine dispusi in avion. Surpriza a venit insa la aterizare, pe banda de bagaje. Ajutoarele Mosului WestJet s-au mobilizat masiv in timpul celor doua zboruri. Va las si pe voi sa vedeti ce inseamna real-time giving, cu emotie, surprize si un pic de lacrimi de fericire:

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Related