[AdStory] Whit Hiler (Cornett IMS): Cea mai buna campanie la care am lucrat pana acum este, probabil, “Kentucky for Kentucky"

[AdStory] Whit Hiler (Cornett IMS): Cea mai buna campanie la care am lucrat pana acum este, probabil, “Kentucky for Kentucky"

Prima trasatura la care ma gandesc atunci cand incerc sa-l descriu pe Whit Hiler este proud kentuchian (mandru locuitor al statului Kentucky). Urmat indeaproape de caracterizarile tata mandru, mandru pasionat de social media si online si mandru posesor al unui simt al umorului ostentativ. Mentionat in articolul The 24 Most Creative People in Advertising Right Now din Business Insider, Whit este Business Developer si creativ la Cornett IMS, companie descrisa pe propria pagina de LinkedIn ca fiind mai degraba un catalizator al dezvoltarii unei afaceri decat o fabrica de produs reclame.

Whit si doi prieteni si-au asumat sarcina de a reinventa imaginea iubitului lor stat si au realizat campania independenta "Kentucky for Kentucky". Au facut si o campanie de crowdfunding si sloganul “Kentucky Kicks Ass”, care a inlocuit in inimile multora sloganul oficial “Unbridled Spirit”, a devenit viral. Cand mergi prin Kentucky si vezi ad-uri amplasate strategic printre barbi impunatoare, vezi de fapt inca una dintre creatiile lui Whit. El face parte din echipa Cornett care a conceput aceasta noua metoda ciudata, dar populara de publicitate outdoor – Beardvertising. Tot el este responsabil de castigarea contului A&W prin inundarea profilului de LinkedIn al Managerului General cu mesaje personalizate despre relatia personala pe care el si colegii lui o au cu lantul de restaurante fast-food. Managerul a fost atat de impresionat de aceasta abordare incat la scurt timp A&W a inceput sa lucreze cu Cornett.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Campanii

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related