O piesa de teatru despre cele mai importante doua liniute din viata unei femei, parte a noii campanii semnate Medic One

O piesa de teatru despre cele mai importante doua liniute din viata unei femei, parte a noii campanii semnate Medic One

Medic One anunta lansarea „Doua liniute”, piesa de teatru semnata Lia Bugnar ce vine sa promoveze Cercul Fetelor Destepte, o platforma de educatie despre contraceptie, informeaza un comunicat venit de la agentie, parte a grupului Lowe. Platforma a fost lansata in 2011, iar anul acesta teatrul a fost ales ca solutie strategica pentru a atrage atentia asupra avortului versus contraceptie.

Spectacolul a fost introdus recent in stagiunea de la Godot Cafe si a fost realizat la cererea agentiei, special pentru a promova platforma. Lia Bugnar este autoarea scenariului si regizoarea, ea alegand si distributia, din care fac parte Marius Manole, Medeea Marinescu, Ilinca Manolache, Anghel Damian, Irina Antonie, Catalin Babliuc si Istvan Teglas. Primele reprezentatii vor avea loc pe 14 si 21 decembrie, la Godot Cafe, spectacolul urmand sa fie jucat pe tot parcursul anului urmator.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Medic One Communication

Founded in 1999 by MD Oana Cociasu together with Veronica Savanciuc and other partners, Medic One is the first full-service communication agency in Romania to exclusively dedicate its activity to medical... vezi detalii »

Companii

Branduri

Festivaluri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related