
Articole care fac referire la Medic One
AdSubmission
Trimite-ne noile creatii Medic One


Go All In to Enrich connections. For good: Golin devine partenerul de comunicare al Edenred, liderul pieței locale de beneficii extrasalariale

O situație dulce: Initiative România va asigura servicii de media integrate pentru Storck, producătorul renumitelor branduri Merci, Toffifee și Knoppers

AstraZeneca România trage un semnal de alarmă despre importanța diagnosticării precoce în cancer prin campania „O nouă realitate. Același cancer”, în colaborare cu Medic One

Initiative lansează Business Intelligence Suite, un pachet de instrumente și competențe care sprijină deciziile de business ale clienților la toate nivelurile

Oana Cociașu reprezintă România pentru prima dată în Comitetul Executiv al ICAS (The International Council of Advertising for Self-Regulation)
![[2020. Ghid de supravietuire] Oana Cociasu: Criza a fortat schimbari (in bine) peste noapte. Digitalizarea s-a facut in doze mamut, cu forta si cateodata impotriva vointei targetului...](https://media.iqads.ro/2021/01/oana-cociasu-bun-cover-410.jpg)
[2020. Ghid de supravietuire] Oana Cociasu: Criza a fortat schimbari (in bine) peste noapte. Digitalizarea s-a facut in doze mamut, cu forta si cateodata impotriva vointei targetului...

Medic One si Mullen România semnează campania de comunicare a primei game de suplimente alimentare Aslavital lansată de Zentiva România

#reCUPErăm: Generația de Aur și suporterii români încurajează Generația EURO 2020 – o campanie GSP și Libertatea, semnată de Lowe Group
![[Bune practici] Oana Cociașu: Ca în orice familie, este nevoie de un set de reguli care să păstreze un comportament etic](https://media.iqads.ro/2019/11/oana-cociasu-presedinte-rac-cover-410.jpg)
[Bune practici] Oana Cociașu: Ca în orice familie, este nevoie de un set de reguli care să păstreze un comportament etic

Lowe Group devine primul grup de comunicare cu salon de tatuaj in-house. ATL, BTL sau direct pe piele

Debut cu entuziasm pentru MentorIAA: peste 70 de studenți din facultățile de Marketing și Comunicare ghidați de profesioniști seniori din domeniu

Nutricia si Medic One au lansat noua generatie in nutritia bebelusilor - Milupa. MullenLowe a asigurat BTL-ul: zeci de ore de montaj, sute de leduri, peste 100 mp de proiectii interactive
![[INSIDER | Business-ul Medic One in 2015] Oana Cociasu: Am pornit cruciada si catre domenii conexe, cum ar fi medicina veterinara sau retailul farmaceutic](https://media.iqads.ro/2015/01/oana-cociasu-managing-partner-medic-one-cover-410.jpg)
[INSIDER | Business-ul Medic One in 2015] Oana Cociasu: Am pornit cruciada si catre domenii conexe, cum ar fi medicina veterinara sau retailul farmaceutic
![[Festivaluri] Monica Botez: Momentul de premiu e acel 0,1% care face dintr-o data vizibila munca echipelor client-agentie](https://media.iqads.ro/2014/11/monica-botez-partner-golin-romania-cover-410.jpg)
[Festivaluri] Monica Botez: Momentul de premiu e acel 0,1% care face dintr-o data vizibila munca echipelor client-agentie
![[INSIDER 2007-2014 | Schimbari in business-ul de creatie] Oana Cociasu: In acesti 7 ani, creativitatea publicitarilor din Romania a avut o evolutie inversa, de la extaz la agonie, norocul a fost insa ca am avut surse si resurse vitale](https://media.iqads.ro/2014/09/poza1-cover-410.jpg)
[INSIDER 2007-2014 | Schimbari in business-ul de creatie] Oana Cociasu: In acesti 7 ani, creativitatea publicitarilor din Romania a avut o evolutie inversa, de la extaz la agonie, norocul a fost insa ca am avut surse si resurse vitale
![[In pitch] Oana Cociasu (MedicOne): Timpul alocat pregatirii prezentarii trebuie sa fie de cel putin 2 saptamani](https://media.iqads.ro/2014/04/pitch1-cover-410.jpg)
[In pitch] Oana Cociasu (MedicOne): Timpul alocat pregatirii prezentarii trebuie sa fie de cel putin 2 saptamani
