Top fbMonitor: cele mai vizibile branduri de Hipermarketuri si Supermarketuri in online in noiembrie 2013

Top fbMonitor: cele mai vizibile branduri de Hipermarketuri si Supermarketuri in online in noiembrie 2013

Sectorul Hipermarket & Supermarket a generat in luna noiembrie a acestui an aproape 13.000 de aparitii in online, cu 39% mai mult ca in luna octombrie, si un viewership de 39 de milioane. Vizibilitatea sectorului a crescut pe toate sectoarele analizate: cu 47% in presa online, 38% in retelele sociale si 15% pe bloguri si forumuri.

 

Topul lunar al celor mai vizibile branduri pe Facebook este realizat de fbMonitor, platforma de monitorizare si analiza a paginilor de Facebook lansata de TreeWorks, si acopera 24 de categorii de branduri.

Topul vizibilitatii brandurilor de Hipermarket & Supermarket in online, in functie de expresiile folosite de utilizatori pe toate canalele utilizate, este condus in luna noiembrie de catre Carrefour, Lidl si Auchan.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

TreeWorks

Cu o experienta de peste 10 ani, TreeWorks este o companie specializata in crearea de prezente online si solutii web complexe, numarand peste 200 de proiecte realizate pentru clienti romani si straini. Principala... vezi detalii »

Sectiune



Related