Oscilatia intre ratiune si nebunie, conceptul identitatii de brand SANE Architecture

Oscilatia intre ratiune si nebunie, conceptul identitatii de brand SANE Architecture

Naked & Jones a realizat identitatea vizuala a studioului parizian SANE Architecture, informeaza un comunicat emis de agentie. Naked & Jones a realizat naming-ul, a gandit conceptul de branding si website-ul.

"Decizia de a colabora cu o firma de branding e destul de neobisnuita pentru o firma de arhitectura datorita domeniului destul de specific si a mentalitatii de om universal care ni se inoculeaza in general in scoala de arhitectura. Intr-un final, dintr-un respect fanatic pentru ideea de a face lucrurile cu profesionisti, am cautat o echipa de oameni tineri, care sa aiba timpul si energia sa ne inteleaga si un mod de gandire destul de creativ incat sa ne surprinda. Colaborarea cu Naked & Jones a fost una extrem de dinamica. Definirea unui nou brand poate fi ceva extrem de personal, dar acum, la sfarsitul proiectului nici, nu-mi imaginez ca SANE Architecture ar putea avea o alta identitate", a declarat Cristina Chelarescu (fondator SANE Architecture).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Companii

Oameni

Subiecte

Sectiune



Related