Top fbMonitor: cele mai vizibile branduri de Lactate & Branzeturi si Carne & Mezeluri in online in decembrie 2013

Top fbMonitor: cele mai vizibile branduri de Lactate & Branzeturi si Carne & Mezeluri in online in decembrie 2013

Sectorul Lactate si Branzeturi a generat in luna decembrie 2013 putin peste 1.300 aparitii in online, cu 15% mai multe ca in luna noiembrie, si un viewership de peste 2 milioane. Vizibilitatea sectorului a crescut cu 40% pe retelele sociale, insa a scazut pe restul canalelor analizate: cu 37% in presa online si cu 20% pe bloguri&forumuri.

 

Topul lunar al celor mai vizibile branduri pe Facebook este realizat de fbMonitor, platforma de monitorizare si analiza a paginilor de Facebook lansata de TreeWorks, si acopera 24 de categorii de branduri.

Topul vizibilitatii brandurilor de Lactate si Branzeturi in online, in functie de expresiile folosite de utilizatori pe toate canalele analizate, este condus in luna decembrie de Activia, Napolact si Hochland.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


TreeWorks

Cu o experienta de peste 10 ani, TreeWorks este o companie specializata in crearea de prezente online si solutii web complexe, numarand peste 200 de proiecte realizate pentru clienti romani si straini. Principala... vezi detalii »

Sectiune

Dictionar



Related