Cum sa compui muzica pe Twitter in 3 pasi simpli

Cum sa compui muzica pe Twitter in 3 pasi simpli

Daca in Romania ciripitul Twitter-ului abia se mai aude anost prin vreun coltisor al internetului, alta e situatia in SUA, de unde vine si urmatorul exemplu de initiativa digitala: JBL Tweet Music. JBL este o companie americana ce produce sisteme audio si care, in asteptarea celei de-a 57-a editii a Premiilor Grammy, si-a unit fortele cu TracyLocke si DDB pentru a crea un mecanism ce transforma tweet-urile in muzica.

Tweet-urile catre @JBLAudio ce contin hashtag-urile #JBLGrammys sau #JBLTweetMusic sunt preluate si transformate in cantece, urmarind un algoritm. Cele 140 de caractere dintr-un tweet isi gasesc corespondent in diferite fragmente de muzica, ce sunt apoi aranjate in asa fel incat sa creeze o melodie. Fiecare 3 caractere selecteaza inceputul si sfarsitul dintr-un cantec din baza de date si, in functie de unde se afla ele in tweet, produc un rezultat diferit. Toate fragmentele muzicale folosite sunt compozitii originale create special pentru JBL de catre diferiti artisti, iar cireasa de pe tort o reprezinta excursia la Grammy’s pe care JBL o va acorda unuia dintre cei care au compus tweet-uri muzicale.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Sectiune



Branded


Related