Dojana sociala vine sub forma unei reviste glossy

Dojana sociala vine sub forma unei reviste glossy

E de-ajuns sa intri intr-o benzinarie ca sa se zgaiasca la tine, de pe rafturile lor, zeci de reviste pe ale caror coperte se inghesuie amagitor tot felul de celebritati. Pentru ca oamenilor le pasa de capra vecinului, de cati bani a dat X pe ultima geanta de firma si de vacantele lui Y in tari pe care le cauta rapid pe harta. DDB Toronto a creat pentru ONG-ul WoodGreen Community Services o campanie care se foloseste tocmai de aviditatea cu care oamenii vor sa le intre vedetelor in dulapuri, masini si suflete.

Single Mom Celebrities transforma mame reale in celebritati, expunandu-le povestile despre saracie, chirii prea mari si imposibilitatea de a le asigura copiilor lor un trai decent, pe coperta unei reviste fictive. Campania porneste de la premisa ca mamele singure ar avea mai multe sanse la educatie si un trai decent daca oamenii din jurul lor le-ar urmari viata cu la fel de mult interes pe cat urmaresc celebritatile. Programul Homeward Bound, care isi propune sa ajute mamele singure sa devina auto-suficiente, a ajuns deja la al patrulea an: 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


DDB Romania

DDB Romania este agentia de creatie membra The Group. The Group este lider al industriei de comunicare din Romania si include agentii specializate in servicii de creatie, media, digital, branding, relatii publice,... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related