Interactions: Cea mai importanta schimbare in 2013 este decizia sa incepem si abordarea pietelor externe

Interactions: Cea mai importanta schimbare in 2013 este decizia sa incepem si abordarea pietelor externe

La inceput de an, aflam highlight-urile din activitatea agentiilor din Romania in 2013 si gandurile pentru noul an. Despre Interactions povesteste in continuare Adrian Alexandrescu (Managing Partner).

Cum a evoluat cifra de afaceri a agentiei in 2013 fata de 2012
Estimam o cifra de afaceri comparabila, de 2.3 milioane lei, insa in 2013, in structura cifrei de afaceri a crescut ponderea serviciilor interne vs servicii care angreneaza si costuri externe.

Ce decizii de business au avut cel mai mare impact asupra evolutiei agentiei
Cea mai importanta schimbare in 2013 este decizia sa incepem si abordarea pietelor externe, pe langa cea din Romania. Proiectele venite din afara, desi nu asigura o vizibilitate pe piata interna (care ar atrage, sa spunem, o crestere a numarului de invitatii la pitch-uri), ne asigura un plus de venituri si implicit mai multa liniste pentru a ne concentra mai bine pe proiecte.

Care sunt cele mai bune campanii ale agentiei din ultimul an
Daca nominalizam punctual una, doua sau trei campanii, ar insemna ca le desconsideram pe celelalte, ceea ce nu e adevarat. Voi raspunde totusi la intrebare astfel: in 2013 am lucrat la lansarea brandului Salterra si ne ocupam de tot ce inseamna partea de comunicare online si performance marketing. Ne place acest tip de proiecte pentru ca vedem rapid si perfect masurabil in vanzari rezultatul muncii noastre.

Care sunt clientii agentiei in acest moment. Care sunt clientii castigati in 2013
Lucram pentru mai multe branduri Nestle, Mega Image, SEAT, CEC Bank, un client pe care nu putem sa il numim :), iar din 2013 am inceput sa lucram si pentru Hochland, Salterra precum si pentru piata externa (Franta).

Ce oameni noi s-au alaturat echipei
In 2013 s-a alaturat echipei noastre Daniel Nicorescu ca web designer.

Ce invataminte din 2013 vor fi aplicate in 2014
Suna a slogan publicitar, dar e adevarat “Asculta-ti instinctul”. Am avut mai multe situatii in care instinctul ne-a spus ceva si am facut altceva. 

Asteptari la inceput de an
Vrem sa pastram echipa in aceasta forma, sa mai castigam inca cel putin un client mare si sa lucram mai multe proiecte cu aplicare directa si imediata in vanzari.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Interactions

INTERACTIONS este o agentie de comunicare interactiva si eCRM fondata in 2009. INTERACTIONS este un partener de cursa lunga: parteneriatul dintre agentie si clientii majori depaseste in media cifra de 3 ani, recordul... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related