Adrian Alexandrescu, Interactions: 5 lucruri pe care trebuie să le ştii despre DATAMART powered by INTERACTIONS

Adrian Alexandrescu, Interactions: 5 lucruri pe care trebuie să le ştii despre DATAMART powered by INTERACTIONS

Dacă în 2021 îţi doreşti să stochezi mai multe date pentru a iniţia campanii mai bine targetate, ai ales trendul potrivit. Pasul următor? Vino în Laboratorul de trenduri digitale INTERACTIONS ca să afli una dintre soluţiile esenţiale în orice business. Descarcă ebook-ul nostru şi află cum poţi folosi datele pentru a identifica şi îndeplini aşteptările consumatorilor.

În era Big Data, informaţiile ajută marketerii să realizeze campanii mai bine segmentate, bazate pe amprentele digitale pe care utilizatorii le lasă pe site-urile pe care le frecventează. Companiile folosesc ulterior aceste date pentru a analiza şi a prognoza aşteptările, comportamentul de consum şi nevoile potenţialilor clienţi. Treptat, volumul şi modul de operare al datelor s-a modificat semnificativ, iar azi nu te mai poţi rezuma la un sheet de Excel din calculatorul directorului pentru a depozita şi a analiza informaţiile de care dispui. Ai nevoie de o capacitate de stocare mult mai mare şi de o bază legală care să acopere scopurile în care intenţionezi să foloseşti informaţia. Aşa a apărut soluţia DATAMART dezvoltată de INTERACTIONS.

 

Ce este DATAMART

Această soluţie de stocare securizată este dedicată companiilor, agențiilor de publicitate şi oricărui tip de organizaţie ce colectează, analizează și stochează date cu caracter personal. Ea te ajuta să colectezi și să stochezi consimțământul oferit de către consumatori pe site-ul tău, să ţii într-un mediu securizat toate datele pe care le colectezi în cadrul unei promoții şi să administrezi în deplină siguranţă și legalitate toate datele cu caracter personal.

Datele sunt stocate în interiorul graniţelor României în conformitate cu solicitările GDPR, iar accesul se realizează printr-o interfaţă intuitivă, în care tot ce trebuie să faci este să-ţi completezi credenţialele nominale. 

 

5 idei despre utilizarea DATAMART

Stocarea datelor este un subiect sensibil nu doar din punct de vedere legal, dar şi din perspectiva marketerilor, care trebuie să planifice riguros modul în care vor categorisi informaţiile, pentru cea mai bună utilizare în cadrul campaniilor viitoare. În dezvoltarea DATAMART au fost luate în calcul toate aspectele acestui subiect, iar feature-urile serviciului oferă răspunsuri la cele mai dificile întrebări legate de securitate, eficienţă, accesare şi utilizare. DATAMART este:

  1. Securizat conform celor mai noi standarde - nu coincide cu niciun web server public. Accesul la date, vizualizare și export poate fi realizat doar printr-o interfaţă securizată cu credenţiale. Orice export este ulterior encriptat cu o cheie pe 4096 biți disponibilă doar offline. 
  2. Monitorizat constant şi în detaliu - Orice logare în sistemul de stocare al datelor este memorată într-o evidență a acțiunilor de accesare și modificare a bazei de date. 
  3. Flexibil şi customizabil - Consumatorii pot opta în orice moment pentru ștergerea datelor personale, pentru anonimat etc. conform legislației în vigoare, iar sistemul permite editarea acestor opţiuni. De altfel, şi aplicația de management a bazei de date este complet customizabilă pentru fiecare proiect în parte, conform raportărilor solicitate per proiect. 
  4. Performant - Datele personale sunt prelucrate la cel mai înalt nivel de agregare și cu cel mai mic grad de detaliere necesar pentru îndeplinirea scopului. Se vor putea face segmente de raportări fără accesarea întregii baze de date (ex: se poate genera un raport prin exportarea unei singure coloane din baza de date).  
  5. Adaptabil - DATAMART oferă integrare sigură cu alte sisteme, în cazul în care se cere transferul de date (inclusiv în timp real) către o altă aplicație existentă la client. În plus, fiecare generare de download a unor date personale este securizată. Raportul astfel generat este disponibil doar timp de 2 ore de la generare. 

Pentru mai multe trenduri digitale, statistici şi idei de promovare a brandului, vizitează Laboratorul de trenduri digitale şi descarcă ebook-ul nostru, Catalogul e-tendințelor 2021.

 _______________________
Adrian Alexandrescu, Managing Partner la Interactions 

Agenția de comunicare interactivă & eCRM INTERACTIONS și-a început activitatea în ianuarie 2009. Compania a avut o creștere constantă și oferă servicii de creație, mentenanță și dezvoltări tehnice: 2 treimi business autohton și o treime business extern.

În portofoliul de clienți INTERACTIONS de-a lungul timpului s-au numărat branduri precum Telekom, Nestlé (Joe, KitKat, Maggi, Nescafe, Nesquik, Nescafe Dolce Gusto), Audi, Seat, Hochland, LG Electronics, Mega Image, Macromex (Edenia), Martini, CEC Bank, Groupama, Mobexpert, Metropolitan Life, Sodexo, Salterra, Porsche Finance Group, Elefant.ro, Oracle sau Niran.

Agenția are în portofoliu peste 50 de premii creative și nominalizări.

Motto-ul INTERACTIONS: "Ne ținem cuvântul dat, întotdeauna!"

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Interactions

INTERACTIONS este o agentie de comunicare interactiva si eCRM fondata in 2009. INTERACTIONS este un partener de cursa lunga: parteneriatul dintre agentie si clientii majori depaseste in media cifra de 3 ani, recordul... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related