DDB Romania: In 2013 s-au alaturat agentiei noastre clienti precum Radisson Blu, Wrigley, MoneyGram, La Fantana

DDB Romania: In 2013 s-au alaturat agentiei noastre clienti precum Radisson Blu, Wrigley, MoneyGram, La Fantana

La inceput de an, aflam highlight-urile din activitatea agentiilor din Romania in 2013 si gandurile pentru noul an. Despre DDB Romania povesteste in continuare Roxana Memetea (Managing Partner).

Cum a evoluat cifra de afaceri a agentiei in 2013 fata de 2012
Performantele unei companii nu se rezuma numai la cifra de afaceri, insa, desigur ne bucura cresterea acesteia, asa cum ne bucura, in egala masura, alte cresteri inregistrate in ultimul an: cresterea portofoliului de clienti si dezvoltarea echipei.

Ce decizii de business au avut cel mai mare impact asupra evolutiei agentiei in ultimul an
Cred ca in ultimii ani nevoia de supravietuire merge mana in mana cu cea de evolutie, presiunea pe schimbare si inovatie fiind din ce in ce mai accentuate in piata. Vremurile se schimba, consumatorii se schimba si noi trebuie sa schimbam permanent procesele de lucru si sistemele interne pentru a avea competentele necesare de a livra rezultate pentru clientii nostri.  Asadar, pentru a intelege aceasta schimbare si a ne adapta noului context, am luat multe decizii, atat decizii ce tin de echipa, cat si de business, cele din urma fiind orientate in special in directia imbunatatirii performantei agentiei. Mentionam infiintarea departamentului de consumer experience, care a crescut mult in 2013 cu proiecte vizibile si rezultate foarte bune; precum si o recrutare cu un ritm curajos de accelerat, asta in contextul unui an in care presiunea pe costuri a fost mai mare ca oricand.

Care sunt clientii agentiei in acest moment. Care sunt clientii castigati in 2013
Intram in 2014 cu un portofoliu puternic de clienti pe care am reusit sa-l consolidam in 2013, clienti din categorii importante de piata: retail, banking, cosmetice, electrocasnice, FMCG, servicii hoteliere etc.

In 2013 s-au alaturat agentiei noastre clienti precum Radisson Blu, Wrigley, MoneyGram, La Fantana si le multumim, pe aceasta cale, pentru increderea acordata echipei noastre!

Care sunt coordonatorii departamentelor din agentie in 2014
Roxana Tampau – Managing Director
Costin Milu – Creative Director
Olivia Petre – New Business & Strategy Director

Ce oameni noi s-au alaturat echipei in 2013
2013 a fost pentru noi un an extrem de activ si curajos in zona de recrutare, fapt ce a decurs in mod firesc din dezvoltarea de noi directii de business. Asta pe langa nevoia fireasca si inerenta in orice echipa, de a reimprospata colectivul cu un suflu nou, proaspat, entuziast, cu know-how si experienta pe diverse nise. Am consolidat departamentele de creatie, strategie si digital cu profesionisti  experimentati ce au rezultate remarcabile. In continuare, ne-am continuat si politica de investitie in juniori, iar parcusul profesional al unora dintre ei, precum si rapiditatea cu care asimileaza informatiile ne-au adus multe surprize placute.

Care sunt cele mai bune campanii ale agentiei din ultimul an
Cele mai bune campanii ne sunt si cele mai dragi. Cateva exemple:

-          Campania dezvoltata impreuna cu revista Biz – “Sustinem inovatia”

-          SOS Satele Copiilor – “Primul colind interactiv”

-          Cora Romania – dezvoltarea si lansarea noului serviciu “Cora Drive”

-          Wizz Air si IQads – “Testeaza-ti mood-ul de vacanta!”

-          Skittles – “Ho-ho-ho the rainbow”

Ce invataminte din 2013 vor ajuta in 2014
Mai mult ca niciodata, in 2013 am invatat ce inseamna puterea unui parteneriat puternic si o relatie solida cu clientii pe termen lung. E singura optiune de dezvoltare intr-o piata din ce in ce mai fragmentata.

Un alt aspect pe care anul trecut ni l-a reconfirmat ar fi curajul de care avem nevoie din ce in ce mai mult pentru a obtine performanta.

Asteptari la inceput de an
Sa continuam ceea ce facem bine. Sa schimbam ceea ce trebuie imbunatatit. Sa invatam lucruri noi, ca sa putem evolua. Sa culegem roadele deciziilor de anul trecut :)

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Related