Articole care fac referire la Wrigley
AdSubmission
Trimite-ne noile creatii Wrigley
[Puterea brandurilor] Codin Caradimu: Noi, gen X, am fost ahtiati dupa branduri, dupa merch. Eram si saraci si snobi pe vremea aia. Gresita combinatie
[Povestea Graffiti BBDO] Stefan Chiritescu: Inseamna disparitia romantismului in publicitatea noastra
[Dupa 10 ani] Ema Prisca: Raportul de unu la unu instalat intre branduri si oameni. Brandurile scapa de portavoce si invata sa-ti vorbeasca tie la ureche
Diana Pop, Shake: Un consumator informat cere mai mult decat beneficiile unui produs. Incepe sa ceara atitudini, pozitii
Ce branduri s-au promovat in pauzele publicitare ale emisiunilor din prime time de la Antena 3 si Romania TV
Bogdan Mirica, despre "Caini": A fost o filmare foarte grea, dar fara compromis. Intr-un fel, simt ca filmul a iesit mai matur decat mine
Ana-Maria Ghiurca (CSD, Lowe Profero): Big data e viitorul si in comunicarea digitala, iar reteaua Lowe Profero dispune de tool-uri proprii pentru analiza si interpretare pe care vrem sa le implementam si in Romania
Juriul Internetics 2014 reuneste 26 de specialisti in marketing online si este condus de Mark Jackson-Chief Technology Catalyst EMEA at McCann Worldgroup
Geometry Global: In 2014 e "de ajuns" sa fii bun si sa aduci rezultate pozitive in business-ul unui client ca sa te impui ca partener
Aplicatia de Facebook "Mestecometrul", de la Orbit, le arata utilizatorilor cum pot scapa de resturile de mancare
DDB Romania: In 2013 s-au alaturat agentiei noastre clienti precum Radisson Blu, Wrigley, MoneyGram, La Fantana
Mihai Tataru (Senior Interactive): "Veniturile din 2012 sunt cu aproximativ 18-20% mai mari decat in anul anterior"
[UPDATE] Propunere de rezolutii IAA privind Proiectul OUG pentru modificarea si completarea Legii Audiovizualului nr. 504/2002
[UPDATE] McCann Erickson, Webstyler si GMP - primele agentii romanesti care au prins shortlist-ul de la Eurobest 2012
Dragos Cirneci si Stelian Marian (Synergon Consulting) despre doua modalitati de evaluare a comportamentului consumatorilor
[AdLife] Serban Alexandrescu: "Cand eram mic, voiam sa devin astronaut, si daca nu si nu, pilot. Si daca nu si nu si nu, inginer aeronautic"
Senior Interactive a creat campania 5 Sessions pentru lansarea gumei Five Turbulence si site-ul 5gum.ro
Juriul Effie Romania 2011: Max Palla prezideaza juriul format din 82 de reprezentanti ai industriei de marcom din Romania
Cum a castigat Senior Interactive contul Oriflame si ce proiecte a lansat pana acum pentru acest brand



![[Rezolvam in DTP] Dan Spataru (ex Graffiti BBDO): In advertising nu e totul ca-n reclame](https://media.iqads.ro/2019/07/eu-cover-410.jpg)











![[On The Move] Kandia Dulce are un nou Director General](https://media.iqads.ro/2013/08/photo-large-26820-cover-410.jpg)















