yourpromo: In 2013 am observat o tendinta de crestere a volumului de cereri de produse promotionale custom made

yourpromo: In 2013 am observat o tendinta de crestere a volumului de cereri de produse promotionale custom made

La inceput de an, aflam highlight-urile din activitatea agentiilor din Romania in 2013 si gandurile pentru noul an. Despre yourpromo, agentie specializata in domeniul productiei de materiale promotionale personalizate, parte din thegroup, povesteste in continuare Adrian Postole (Managing Partner).

Cum au evoluat in anul precedent pretentiile clientilor. Care au fost cele mai solicitate servicii ale agentiei
Pe fondul unei cresteri a portofoliului de clienti si implicit a diversificarii domeniilor de activitate ale acestora, cererile clientilor au fost din ce in ce mai variate atat din punct de vedere al calitatii serviciilor, cat si al preturilor.

Au fost clienti interesati atat de preturi foarte mici si termene de livrare scurte, cat si clienti care au dorit stocuri foarte mari sau produse de calitate superioara, chiar de marca.

In acelasi timp, am observat o tendinta de crestere a volumului de cereri de produse custom made, ceea ce ne-a provocat sa cautam cele mai bune surse pentru aceste tipuri de produse.

Datorita accesului facil al companiei noastre la producatorii de pe pietele asiatice – China in special – dar si a experientei yourpromo acumulata in timp pe aceste piete, am reusit sa satisfacem si cele mai exigente cereri primite din partea clientilor.

Un alt serviciu important solicitat de clientii nostri este cel de consultanta in domeniul promotionalelor, deoarece cunoastem foarte bine produsele, stocurile, calitatea si logistica produselor, clientul primind direct propunerile customizate pe fiecare tip de activitate.

In acest fel clientul castiga timp si primeste exact ceea ce isi doreste.

Care sunt cele mai reusite proiecte ale agentiei din ultimul an
Pentru noi, proiectele reusite sunt in primul rand acelea care ne aduc atat satisfactii morale, cat si financiare.

yourpromo a reusit sa isi pastreze portofoliul de clienti si sa atraga clienti noi pastrand marja de profit stabilita. Asta inseamna ca ne-am atins obiectivele.

Cum a evoluat cifra de afaceri a agentiei in 2013 fata de 2012
Intr-o piata concurentiala din ce in ce mai agresiva, yourpromo reuseste sa se mentina in topul agentiilor de materiale promotionale din Romania.

Pe fondul unei scaderi de bugete ale clientilor, dar cu un push pe new business, cat si conservarea de clienti existenti, am reusit nu numai sa mentinem constanta cifra de afaceri fata de anul trecut, ci si cresterea profitabilitatii companiei, evident in urma unor eforturi considerabile.

Ce decizii de business au avut cel mai mare impact asupra evolutiei agentiei in ultimul an
Din dorinta de a fi cat mai aproape de clientii nostri, ne-am concentrat atentia asupra modului de relationare cu acestia, implementand un nou sistem de monitorizare si masurare a satisfactiei clientilor.

Aceste analize ne-au ajutat sa imbunatatim comunicarea cu clientii si sa devenim extrem de proactivi, venind in ajutorul acestora atunci cand au avut nevoie de noi.

O alta decizie importanta a fost securizarea acelor furnizori care au avut cele mai bune oferte atat din punct de vedere calitatativ, cat si la nivel de pret, stoc, termen de livrare.

Sa nu uitam de investitiile permanente pe care le face yourpromo in prezenta online (pe site-ul agentiei pot fi consultate lista de servicii si stocurile produselor si pot fi plasate comenzi). De asemenea, investim permanent in cursuri de vanzari, detinerea de stocuri, participarea la targuri si expozitii internationale, etc.

Care sunt clientii agentiei in acest moment
Cea mai mare parte a clientilor agentiei noastre sunt clienti cu traditie, alaturi de care am colaborat pe numeroase si diverse proiecte, precum clienti din domeniile: FMCG, Banking, Telecom, Pharma, cat si reselleri - agentii mai mici care nu importa, dar care detin o cota de piata deloc de neglijat.

Ce invataminte din 2013 vor ajuta in 2014
2013 a fost un an in care clientii traditionali au beneficiat de servicii personalizate, personal dedicat si atitudine proactiva din partea agentiei noastre. Acest an a fost unul al consolidarii relatiilor cu partenerii - atat clienti, cat si furnizori  - , dar si al dezvoltarii portofoliului de clienti.

Analizele si sondajele efectuate atat asupra clientilor, cat si asupra furnizorilor ne-au indicat noi modalitati prin care putem aduce imbunatatiri serviciilor agentiei.

Asteptari la inceput de an
Vom continua in aceeasi nota, in care seriozitatea si profesionalismul guverneaza relatiile noastre cu toti partenerii de afaceri, vom continua sa investim in  diversificarea portofoliului de produse si servicii si vom cauta permanent noi modalitati de promovare a imaginii clientilor nostri.

Evident ca ne dorim crestere din toate punctele de vedere si vom face tot posibilul ca acest lucru sa se intample.

Vom incerca sa fim permanent cu un pas inaintea concurentei si, implicit, sa ne autodepasim, fara sa facem vreodata rabat de la calitate.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Companii

Subiecte

Sectiune



Related