Eunucul modern – cu telefonul in buzunar si cu ochii la ceilalti

Eunucul modern – cu telefonul in buzunar si cu ochii la ceilalti

Dupa ce am vazut clipul pe care (probabil ca un fan) Coca-Cola tocmai l-a lansat pe internet, imi vine sa strig: Huo, smartphone-urilor! Huo, tabletelor! Huo, retele de socializare mancatoare de viata!

Acum ceva timp se inventa chiar un cuvant pentru obiceiul nostru de a ne petrece viata cu ochii in telefon – phubbing . Iata-ne ajunsi in momentul in care si Coca-Cola, protectorul fericirii si al interactiunii sociale sanatoase, ia atitudine impotriva aceluiasi obicei. Si vine si cu o solutie: ne castreaza. Ne taie legatura dintre ochi si ecranele mult iubite prin ceea ce se numeste “guler elisabetan”, accesoriul pe care cainii il poarta cel mai adesea dupa ce au fost sterilizati. Sau atunci cand au o buba la care nu trebuie sa umble – cum avem noi telefoanele. La care nu mai trebuie sa umblam cand suntem cu ceilalti:

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related