Kaleidoscope Proximity adauga brandul de caramida Porotherm la portofoliul de clienti

Kaleidoscope Proximity adauga brandul de caramida Porotherm la portofoliul de clienti

Kaleidoscope Proximity a castigat contul Porotherm in urma unui pitch desfasurat la finalul anului 2013, inceputul anului 2014. Obiectivul principal propus pentru anul 2014 va fi implementarea unei strategii de digital care sa corespunda cu trendurile pietei, anunta un comunicat din partea agentiei.

“Ne bucuram nespus pentru faptul ca am devenit partenerii brandului Porotherm, un brand cu o vechime de peste 16 de ani in Romania si, nu in ultimul rand, numarul 1 in categorie. Dorinta noastra este sa transpunem 1:1 in digital acest statut”, a declarat Cristian Pantazi (Creative Director & Managing Director, Kaleidoscope Proximity).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Subiecte

Sectiune



Related