George Nisioiu (INNERPRIDE, Iasi): Statutul nostru putin provincial-exotic a constituit, de multe ori, un avantaj

George Nisioiu (INNERPRIDE, Iasi): Statutul nostru putin provincial-exotic a constituit, de multe ori, un avantaj

Aflam de la George Nisioiu (Director Creativ, INNERPRIDE, Iasi) care au fost highlight-urile din activitatea agentiei INNERPRIDE in 2013, care sunt planurile pentru noul an, care sunt principalele diferente intre piata din Iasi si cea din Bucuresti, dar si ce pregateste INNERPRIDE pentru prima participare la Noaptea Agentiilor.

Cele mai bune proiecte ale agentiei din ultimul an
[UPDATE]
Ne mandrim cu un proiect exceptional, rebrandingul companiei Star Print in Profiway, cu reteaua de magazine de papetarie Autograf dezvoltata pentru cele mai prestigioase locatii din mall-urile bucurestene, cu private label-ul de hrana pentru animale Petkult. O particularitate onoranta a agentiei o reprezinta clientii internationali, 2013 fiind anul in care am incheiat rebranding-ul Data Flash (parte a grupului mondial ITW) si a centrului Lucida, cel mai prestigios centru de recuperare din dependente din America, parte a retelei Elements Behavioral Health.

Clientii agentiei in acest moment. Clientii castigati in 2013
In acest moment dezvoltam proiecte de comunicare vizuala pentru Star Storage, liderul pietei de solutii de cloud, conturam un nou brand pentru Vector International si definitivam brand-ul singurei scoli acreditate Cambridge International din estul Romaniei.    

Cifra de afaceri a agentiei in 2013 fata de 2012
In 2013, pe fondul definitivarii unor proiecte mai vechi, cifra de afaceri a grupului de companii INNERPRIDE s-a triplat. In ultimii 5 ani, ne-am confruntat cu o evolutie extrem de imprevizibila, o scadere accentuata din 2008 pana la un minim absolut din 2011 si o revenire neasteptat de viguroasa in 2013 si 2014, pe fondul unui trend care, din fericire pentru noi, se mentine si in prezent.

Decizii de business care au avut cel mai mare impact asupra evolutiei agentiei in ultimul an
In plan intern, restructurarea agentiei ca agentie multi-proiect cu echipe mixte cu responsabiliati exclusive a insemnat o crestere a eficientei si a calitatii rezultatelor acestor procese.

Coordonatorii departamentelor din agentie
Viorel Nedelcu supervizeaza activitatea creativa si asigura cu o determinare incredibila un nivel constant al proiectelor, iar Ovidiu Strugaru coordoneaza procesul de implementare si livrare finala a solutiilor. Ambii sunt colegi de peste 5 ani in agentie si au contribuit decisiv la ceea ce inseamna INNERPRIDE astazi.

Diferente intre capitala si celelalte orase din tara
As incepe cu o butada pe care am constatat-o, perfect adevarata, “Nimeni nu este profet in tara lui”. Statutul nostru putin provincial-exotic a constituit pentru noi un factor important, care alaturi de atitudinea orientata spre rezultate si de stilul de lucru sincer si direct, ne-au asigurat in multe proiecte castig in fata unor mult mai consacrate agentii din Bucuresti. In mod paradoxal, avand o politica de pricing extrem de fundamentata, fee-urile noastre sunt aceleasi fie ca lucram cu clienti din Bucuresti sau din restul tarii.

Invataminte din 2013 care ajuta in 2014
Ne-am incapatanat sa nu invatam din greseli. Este adevarat ca au fost clienti care ne-au dezamagit printr-o atitudine de genul “va platim sa rezolvati problemele noastre” si prin neimplicare. De fiecare data facem o separare clara intre client si proiect, incercam sa nu le amestecam. Proiectul trebuie tratat cu maximum de responsabilitate si profesionalism indiferent de client.

Asteptari in 2014
Noul an a inceput deja iar asteptarile noastre se mentin la acelasi nivel, ne dorim la modul general o normalizare a pietei de branding din Romania, iar strict pentru noi colegi la fel de seriosi ca cei care sunt parte a echipei actuale si care ne-au ajutat sa obtinem rezultatele cu care ne mandrim.

Noaptea Agentiilor
Ne-am implicat cu placere in acest eveniment, reprezinta pentru noi o ocazie in plus de a socializa cu publicul iesean. Pregatim un workshop pentru pasionatii de ambalaje, sustinem si premiem creativitatea si destainuim secrete, totul intr-o atmosfera informala si relaxata.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Related