Durex relanseaza campania LoveVille

Durex relanseaza campania LoveVille

Dupa ce anul trecut a castigat bronzul la sectiunea PR a festivalului Cannes Lions, campania LoveVille, creata de Havas WW Milano pentru Durex Italia revine. Anul acesta, LoveVille isi propune sa maximizeze rezultatele obtinute in 2013 si sa treaca de la ideea de „lupta” la cea de „campionat”, drept pentru care campania va fi mai lunga, avand 9 luni, si va fi deschisa catre participare tuturor oraselor din Italia. In 2013, campania a durat 2 luni si au participat 15 orase.

LoveVille urmareste sa gaseasca cel mai iubaret oras al Italiei, statut determinat in functie de numarul de prezervative, lubrifianti si jucarii sexuale vandute. In 2013, Bologna a fost alesul, celelalte participante fiind  Milano, Roma, Napoli, Torino, Palermo, Genova, Bologna, Florenta, Bari, Catania, Verona, Trieste, Lecce, Cagliari si Pescara. Rezultatele campaniei includ o crestere considerabila in vanzari, peste 850.000 de vizite in online, aproximativ 70 de milioane de impresii media castigate, peste 4000 de participanti la activitatile de guerilla, peste 1.3 milioane de vizualizari ale videoclipului campaniei.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Companii

Branduri

Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Related