Viata dupa Gold, Silver si Bronze: Mihai Fetcu, Mircea Pascu si Alex Petrescu (Geometry Global) despre experienta Cannes Lions 2015

Viata dupa Gold, Silver si Bronze: Mihai Fetcu, Mircea Pascu si Alex Petrescu (Geometry Global) despre experienta Cannes Lions 2015

Cadru: seara lui marti, 23 iunie. Personaje: noi. Puls atmosferic: nerabdator. Directia gandurilor: Cannes Lions si a doua gala de premiere pe 2015. Nivel de speranta: alimentata de shortlisturi si Leii serii precedente. Dintr-o data se aude:

"Au luat Gold!"
"Pe bune? Cine??"
"Geometry! La PR. Ce tare"  
"Maaama si au dus steagul pe scena!"

Si-am vazut cum steagul Romaniei a fost fluturat in fata publicului de la Cannes. Doamne fereste sa fim siroposi, dar unii dintre noi, chiar si cei cu inimi mai inghetate de fel, erau bine de tot spre topire.

Stiti deja despre campania "The RGB News" realizata de Geometry Global pentru Antena 1 ca nu a luat doar un Leu de Aur (PR - Media, Arts & Entertainment), ci inca doi de argint ( Promo & Activation - Use of Broadcast in a Promotional Campaign si Media - Use of Screens) si unul de bronz (Media - Public Health & Safety & Public Awareness Messages), asa ca o sa ne oprim alaturi de Mihai Fetcu (Creative Director), Mircea Pascu (Managing Partner) si Alex Petrescu (Creative Strategist) la alte subiecte.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Geometry

Suntem o agentie full service, parte a grupului WPP, care functioneaza pe piata romaneasca din 1992. Prietenii mai vechi ne stiu dupa numele anterioare (Grey, respectiv G2). Din iunie 2013 a luat nastere un nou grup... vezi detalii »

Companii

Campanii

Subiecte

Sectiune



Related