Agenda frumoasa, cinste cui te-a facut. Si cui te scrie

Agenda frumoasa, cinste cui te-a facut. Si cui te scrie

"Intr-o agentie, nimeni n-are timp de proiecte interne. Daca faci o lista de prioritati si vezi cat ai de lucru pentru clienti, cel mai probabil o sa treci 'de facut agende pentru agentie' la capitolul nice to have. Dar vine o vreme cand si nice-to-have-urile devin prioritati si atunci trebuie sa te ocupi de ele". Asa incepe povestea noilor agende Graffiti PR, pe care Maria Pepine (PR Specialist) ne-a spus-o in numele intregii familii de pe Iordache Golescu nr. 17.

Descrise in cateva cuvinte, noile agende care joaca rolul principal in randurile ce urmeaza nu sunt genul ala de agende cu ditamai logo-ul pe coperta, pe care le primesti pe la vreun eveniment si pe care ti-e putin jena apoi sa le folosesti. Nu sunt agendele alea pe care ajungi sa le folosesti in cu totul alt an decat cel trecut pe pagini, nici vreun caietel dictando cu dungi ori prea sterse, ori prea albastre. Nu stiu daca asta au avut in minte cei de la Graffiti PR cand le-au facut, dar mie-mi amintesc de caietele alea pe care abia asteptai sa scrii si pe care le pastrai pentru materia ta preferata. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Companii

Branduri

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Related