Articole care fac referire la GRF+
AdSubmission
Trimite-ne noile creatii GRF+
[Work & Self] Sorina Mihail: Două lucruri îmi pun tot mai des răbdarea la încercare. Pe de-o parte, presupunerea că suntem disponibili oricând, oricât. Pe de altă parte, fake-ul, cosmetizarea excesivă a realității
Modele de impact pentru piața de comunicare din Sud-Estul Europei: Afiliații Ketchum contribuie la o creștere procentuală de două cifre în primul semestru al anului 2025
Ce gândesc, cum decid, ce anticipează: jucătorii cheie din eCommerce urcă pe scena dotCommerce by MerchantPro, pe 12 iunie 2025, la București
Coafura devine manifest: #HAIRSTYLEVOLUTION Collection, activarea cu care Philips a cucerit podiumul de la Romanian Creative Week
Dacă e cineva deja la poarta agenției tale, ar putea să fie unul dintre absolvenții Școlii ADC, promoția 2025
AI, automatizare și loializarea noii generații – temele centrale ale dotCommerce by MerchantPro, pe 12 iunie 2025, la București
[PR Playbook] Iulia Boieriu: Nu mai știm exact cine pentru cine scrie. E inundație de informație, iar autenticitatea pare că se pierde în marea de conținut care s-a format
[Creativitatea de zi cu zi] Andrei Dragu: Bătălia este de fiecare dată una internă. Cred că toți ne luptăm cu teama de eșec și autocritica
De la experiență de eveniment la cultură de festival: Conferința despre Diversitate și Incluziune | O inițiativă OPEN MINDS
Unpacked partnership: GRF+ devine agenția de PR și influencer marketing a Samsung pentru următorii 2 ani
Cum a fost la dotCommerce by MerchantPro. Perspective de la liderii industriei de e-commerce, în fața a aproape 500 de invitați
Effie Awards 2024 anunță caștigătorii. 57 de premii (inclusiv Grand Effie) au fost decernate la Gala Effie 2024
GRF+ și The GOOD Company anunță un parteneriat pentru proiecte cu relevanță în business și în societate
Ultima săptămână de înscrieri la dotCommerce Digital Forum: dezbateri despre contextul actual din eCommerce
Andrei Dragu este noul Chief Integration Officer pentru servicii de Marketing Comms al Graffiti Plus (GRF+)
Studiul Asociației OPEN MINDS: 1 din 3 angajați români asistă deseori la situații de discriminare salarială și distribuție inegală a sarcinilor de lucru
Asociația ECOTECA, alături de GRF+, lansează a II-a ediție a Academiei de Jurnalism de Mediu Reporting: Climate, deschisă pentru jurnaliștii din toată țara
Consiliul Român pentru Publicitate (RAC) a dezbătut cadrul de reglementare și autoreglementare în Influencer Marketing, alături de specialiști locali, experți internaționali și creatori de conținut
Educație și mentorat pentru creatorii de conținut: MOCAPP anunță o nouă ediție Influencer Accelerator
[HR Trends] Loredana Dicu: Stereotipurile de carieră se prăbușesc și ipotezele pe care ne bazam pot deveni o barieră tot mai mare în recrutare și retenție
[România reală] Alexandru Zodieru: România este mult mai diversă și mai complexă decât se prezintă adesea. Există o varietate de stiluri de viață, de la urbanul modern la ruralul tradițional



























![[Start in industrie] Lexi Caraman: Generația mea are toleranță mai scăzută la disconfort. Și zic asta într-un sens pozitiv. Nu ne place ceva, spunem](https://media.iqads.ro/2024/01/fotojet34-cover-410.jpg)










