Nu e o rusine sa faci reclame cand esti "intre proiecte"

Nu e o rusine sa faci reclame cand esti "intre proiecte"

Pentru ca e vineri si ne bucuram foarte tare, dar si pentru ca ne ploua de cateva zile furios si neincetat, ne-am gandit sa schimbam putin atmosfera gri cu absurditate si culori. Cum sa faci asta cel mai usor? Cu un pic de ajutor de la Joey din Friends, am mers cu gandul la japonezi. Daca vreti cumva sa revedeti faza, iat-o mai jos.

Am apelat, deci, la nebuna societate japoneza cu care, atunci cand ai contact, nu poti decat sa schimbi frecventa pe care erai pana atunci, cel putin pentru cateva minute. Ca sa fie si mai interesant, aruncam si celebritati in ecuatie, ca sa ne amuzam un pic pe seama lor.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related