40 de publicatii au preluat pozele, 100 au publicat revealing-ul campaniei cu Tommy Lee Jones

40 de publicatii au preluat pozele, 100 au publicat revealing-ul campaniei cu Tommy Lee Jones

In prima parte a interviului cu Dragos Musat (Online Director, Propaganda) am vorbit despre cum a ajuns Tommy Lee Jones pe prima pagina a tabloidelor si cum a fost folosita toata expunerea pentru lansarea pe piata romaneasca a retailerului online MyNameIsBrand. Mai jos cititi despre ce retusuri au fost necesare pentru a crea pozele perfecte, cat valoreaza earned media generata de activarea cu Tommy Lee Jones, care a fost publicul–tinta al campaniei, care a fost mesajul transmis, cum a ajuns la targetul vizat si ce rezultate au fost inregistrate pana acum.

IQads: Cum au ajuns fotografiile cu Tommy Lee Jones de la fotografi la publicatii?

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Propaganda

Vrem. Vrem mai mult. Vrem mereu mai mult, mereu mai inteligent, mereu mai nefacut, mereu mai special, mereu mai simplu si mai firesc. Vrem cu o incapatanare si o insistenta sacaitoare sa facem lucrurile cu cap si... vezi detalii »

Companii

Campanii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related