Jean-Claude Van Damme e un barbat delicios de dubios

Jean-Claude Van Damme e un barbat delicios de dubios

Go Daddy. Provider de web hosting si unul dintre cei mai curajosi clienti, din specia pe care si-ar putea-o dori orice agentie. E o companie cunoscuta pentru scenariile absolut demente ale reclamelor pe care le lanseaza. Un trademark al GoDaddy sunt fetele semi-dezbracate, in ipostaze nu tocmai flatante din punct de vedere intelectual.

Cel mai nou spot GoDaddy, creat de Deutsch, se lipseste de traditionalele prezente feminine pe care le inlocuieste cu un barbat, inconfundabilul Jean-Claude Van Damme, sex-simbol al anilor '80. Nu stiu ce sa spun despre voi, dar copilaria mea a fost marcata de o fotografie in care actorul facea faimosul spagat, imagine care trona pe coperta unei carti inspirate din filmul ala care a rulat des, mult prea des, la Pro TV.

Pentru cei din generatia cu cheia la gat, Jean-Claude Van Damme e o figura masculina iconica. De asta, pe cat de dubioasa si random mi se pare reclama GoDaddy, pe atat e de amuzanta. Contextul e asta: ca sa lucrezi, mai repede si mai bine decat in mod normal, Jean-Claude e acolo sa bata ritmul in tobe. Facand spagatul. Imbracat cu un maiou mult prea decoltat si in jeansi cu talie inalta.

Despre barbati ciudati, dar minunati, urmeaza sa vorbim si la Marketing for Men, conferinta SMARK KnowHow care va avea loc pe 12 si 13 septembrie.

Marketing for Men 2013, parte din seria de evenimente SMARK KnowHowDiscovery Channel va fi prezent in calitate de Men Specialist. Transportator oficial este Air France, iar creative food partner este frufru. Evenimentul este “leathered by” Unika si este sustinut de 360 Revolution, Trade Media, Casa de Traduceri si Agrafa.

Partenerii media ai evenimentului sunt: IQads, Realitatea.net, 24 FUN, Forbes, Cariere, The Institute, HotNews, Magazinul Progresiv, Zumzi, Piata, Ziare.com, Business24, Money Magazine, Money.ro, Money TV si Radio Guerrilla.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Casa de Traduceri

Toti stim ca cel mai bine ne simtim acasa. Noi credem ca, exact ca oamenii, cuvintele au locurile lor, locuri in care se potrivesc cel mai bine si in care se simt ca acasa. Intelegem ca mutarile nu sunt niciodata... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related