Relevance Fingerprint™, un nou instrument de monitorizare Golin, lansat la Cannes Lions 2014

Relevance Fingerprint™, un nou instrument de monitorizare Golin, lansat la Cannes Lions 2014
Reprezentantii Golin alaturi de David Hasselhoff la Cannes Lions 2014

In cadrul seminarului de deschidere a festivalului Cannes Lions 2014, alaturi de actorul David Hasselhoff, Golin a lansat un nou instrument de monitorizare a relevantei de brand - Relevance Fingerprint™. Noua abordare consta in utilizarea unei metodologii bazate pe intelegerea datelor analitice pentru a putea determina frecventa, intensitatea si dimensiunea calitativa a relevantei unui brand, arata un comunicat emis de Golin Bucuresti.

Relevance Fingerprint™ masoara relevanta unui brand in trei modalitati diferite: prin masurarea intentiei consumatorilor de a asculta, cauta si interactiona cu brandurile; prin estimarea entuziasmului fata de un brand pe care il considera relevant; demonstrand care dintre cele 11 dimensiuni ale relevantei calitative sunt cel mai frecvent asociate cu branduri individuale, pe care consumatorii le considera relevante.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Golin Romania

Golin este singura agentie de PR din Romania care a castigat, pentru patru ani la rand, titlul de Agentia #1 in topul Biz PR Awards, iar in 2018 premiul pentru Creativitate in PR si doua premii pentru... vezi detalii »

Companii

Festivaluri

Pozitii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related