Cele mai populare postari de pe Facebook ale brandurilor de Vin, Whisky, Vodka si Bere in iunie 2014

Cele mai populare postari de pe Facebook ale brandurilor de Vin, Whisky, Vodka si Bere in iunie 2014

Categoria Vin a generat in luna iunie a acestui an aproape 600 de aparitii in online, cu 5% mai multe ca in luna mai, si un viewership de 754.000. Vizibilitatea sectorului a scazut cu 11% in presa online, dar a crescut cu 17% pe bloguri & forumuri si cu 19% pe retelele sociale.

Cele mai de succes postari vin din partea Domeniile Samburesti si Sange de Taur.

3.954 de like-uri, 285 de share-uri, 75 de comentarii

189 de like-uri, 184 de share-uri, 9 comentarii

Topul lunar al celor mai vizibile branduri pe Facebook este realizat de fbMonitor, platforma de monitorizare si analiza a paginilor de Facebook lansata de TreeWorks, si acopera 24 de categorii de branduri.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


TreeWorks

Cu o experienta de peste 10 ani, TreeWorks este o companie specializata in crearea de prezente online si solutii web complexe, numarand peste 200 de proiecte realizate pentru clienti romani si straini. Principala... vezi detalii »

Sectiune


Comentarii

Maria Madalina
acum 9 ani
Eu sunt tare curioasa cum sunt realizate aceste topuri si chiar astept un raspuns avizat, caci in momentul de fata ele nu prezinta niciun pic de credibilitate pentru mine.

De ce postarea celor de la Sange de Taur este prezenta in topul lunii iunie, avand un numar total de 382 de interactiuni, iar cei de la Murfatlar, care au avut o postare de 1514 interactiuni (561 likes, 328 shares si 625 comentarii) nu apare? Vreau sa inteleg algoritmul dupa care se fac aceste calcule.

Si nu este prima oara cand observ diferente mari intre ceea ce vad pe unele pagini si ceea ce apare in topurile astea.

Multumesc.

Maria Madalina
acum 9 ani
M-am lamurit si cu voi.


Branded


Related