Prima campanie globala Jack Daniel's - 'Make it Count’

Prima campanie globala Jack Daniel's - 'Make it Count’

Jack Daniel’s a lansat joi, 1 Octombrie 2020, prima campanie globală din istoria sa.

Incepand din luna octombrie, Brown-Forman prezintă prima campanie globala pentru marca Jack Daniel’s.
In același timp cu SUA, această campanie va fi lansată și în Romania de către Brown-Forman Romania.

Campania dezvaluie noul mod de gandire al unui brand cu o vechime de 154 de ani, care isi sarbatoreste astazi fanii.
Campania cuprinde un mix de comunicare integrat, cu multiple componente pentru TV, mediul social si digital, platforme de print si OOH, in peste 100 de tari.

Jack Daniel’s isi expune astfel audientei globale modul unic in care priveste lumea, din pozitia unui brand global, fiind cu adevarat in masura sa isi reconfirme statutul iconic. Mesajul noii campanii - “Make it Count”- se concentreaza pe impactul pe care deciziile de zi cu zi, curajoase si pline de semnificatie, il au asupra vietilor fiecaruia dintre noi, in aceeasi masura in care i-au conturat viata si creatorului brandului, Mr. Jack.

 

"‘Make it Count’ face loc unei platforme pe termen lung care rezoneaza cu consumatorii, mai ales in timpurile de astazi, si care duce mai departe spiritul independent si curajos al lui Jack.", declara Matias Bentel (Chief Brands Officer al companiei Brown-Forman).

 

"Romania fiind una dintre piețele importante pentru Jack Daniel’s, in perioada urmatoare ne vom apropia de consumatorii nostri de toate varstele cu aceasta campanie, prin consumatorii lui Jack care au decis să trăiască cu îndrăzneală și să încerce ceva ce au dorit întotdeauna să facă.", spune Gabriela Badea (Marketing Manager Brown-Forman Romania).

 

Cu o durata de 60 de secunde, filmul “First Timers” demonstreaza aceasta idee, si va putea fi regasit in toate mediile accesibile consumatorilor nostri.

Semnata de agentia de creatie Energy BBDO, noua campanie va fi adaptata pietei locale din Romania de catre Wunderman Romania, divizie a Ogilvy Romania si partener al Brown-Forman pentru contul Jack Daniel’s de mai bine de 10 ani.

Agentia de media Starcom este partenerul local al campaniei Make it Count, furnizand toate serviciile de media necesare lansarii.

Inregistrata oficial de catre Guvernul American in 1866 cu sediul in Lynchburg, Tenn. si avandu-l ca proprietar pe Lem Motlow, Distileria Jack Daniel este prima distilerie inregistrata din Statele Unite, fiind inclusa in Registrul National al Locurilor Istorice. Compania Jack Daniel’s este producatorul celebrelor marci internationale Jack Daniel’s Old No. 7 Tennessee Whiskey, Gentleman Jack Rare Tennessee Whiskey, Jack Daniel’s Single Barrel Tennessee Whiskey, Jack Daniel’s Tennessee Honey, Jack Daniel’s Tennessee Fire, Jack Daniel’s Sinatra Select si Jack Daniel’s Country Cocktails.

In prezent, Jack Daniel’s reprezinta un autentic simbol recunoscut oriunde in lume si prezent in peste 170 de tari, fiind considerat cel mai valoros brand de bauturi alcoolice la nivel global de catre Interbrand.
Prietenii de la Jack Daniel’s va reamintesc sa consumati responsabil.

De mai bine de 150 de ani, Brown-Forman Corporation imbogateste experienta vietii construind responsabil branduri de bauturi alcoolice de inalta calitate, printre care Jack Daniel’s Tennessee Whiskey, Jack Daniel’s & Cola, Jack Daniel’s Tennessee Honey, Jack Daniel’s Tennessee Fire, Gentleman Jack, Jack Daniel’s Single Barrel, Finlandia, Korbel, el Jimador, Woodford Reserve, Old Forester, Canadian Mist, Herradura, New Mix, Sonoma-Cutrer, Early Times, Chambord, BenRiach, GlenDronach, Slane si Fords Gin.
Marcile Brown-Forman’s sunt sustinute de peste 4.800 de angajati si vandute in peste 170 de tari in intreaga lume.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Companii

Sectiune



Branded


Related