[Experienta Cannes] Marius Tianu, Laura Iane: In contextul de la Cannes, oamenii au devenit versiunile lor imbunatatite

[Experienta Cannes] Marius Tianu, Laura Iane: In contextul de la Cannes, oamenii au devenit versiunile lor imbunatatite

Cu ce au ramas publicitarii romani care au participat la seminariile Cannes Lions 2014, care sunt gandurile cu care se intorc la colegi, ce lucruri auzite acolo ii vor inspira sa faca altfel munca de zi cu zi. Raspund Laura Iane si Marius Tianu, Co-Creative Directors la Saatchi & Saatchi.

La ce prezentari de la Cannes v-a venit sa luati notite. Care au fost cele mai memorabile lucruri auzite de pe scena
La majoritatea lor; dar nu am facut-o niciodata. Ce putem sa spune, insa, este faptul ca majoritatea prezentarilor au fost extrem de consistente: fie ca au fost speakeri din industrie (David Droga, Sir John Hegarty etc), fie din afara ei (Jason Silva – un techno-philosopher nebun, dar extrem de convingator; Neil deGrasse Tyson – astrofizicianul care a ucis Pluto; dar si Jared Leto, Ralph Fiennes, Bono).

Lucruri evidente sau irelevante din prezentarile speakerilor. La ce ar trebui renuntat in discursuri

Cel mai irelevant lucru pe care l-am auzit au fost moderatorii. Destul de slab pregatiti. Am auzit prea multe intrebari facile, previzibile.

Ce merita povestit pe langa experienta festivalului in sine
Oamenii. Cunoscuti sau nu. Care in contextul de la Cannes au devenit versiunile lor imbunatatite. Si mai prietenoase. Si mai intoxicate.

Ceva din toata experienta Cannes care va va ghida in munca de zi cu zi
Commit! And then figure it out!

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Festivaluri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related