ADfel 2014: Un-doi, un-doi, hai si vineri pe la noi

ADfel 2014: Un-doi, un-doi, hai si vineri pe la noi
Foto: Miluta Flueras

Ieri, la ADfel, am organizat o sesiune de exercitii pregatitoare pentru weekend. Am inceput antrenandu-ne incheieturile mainilor cat ne-am luat la revedere de la organizatiile culturale, am continuat sa facem exercitii pentru bicepsi ridicand pahare cu milkshake-uri ZUZUriase (si-o sa tot facem pana duminica) si exercitii pentru muschii aductori de premii cu Discovery Romania. TUC ne-a facut sa ne gandim cu ce ar trebui sa ne echipam pentru ADfel in functie de personalitatea noastra. Ne-am exersat simtul de detectiv cu EuroMiniStorage, iar Playboy #generation a organizat inca o sesiune de antrenamente de seductie pe intuneric. Sa va povestesc mai pe larg despre programul nostru de exercitii de aseara.

Am inceput cu un exercitiu de seductie pe intuneric de 3 minute la cabina Playboy #generation. Exercitiul acesta se face in doi - o fata si un baiat - care se avanta in necunoscut pentru a se descoperi unul pe celealalt. Si pentru a se seduce. Sau a se duce fiecare in treaba lui, depinde. Repetitii: ori de cate ori doi tineri vor sa experimenteze putin mister si seductie. 

Foto: Miluta Flueras

Promoterii TUC si rechinul Sharky au fost aseara antrenorii personali ai celor de pe terasa. I-au initiat pe oameni in cateva exercitii pentru muschii aductori de premii. Pentru exercitiile concepute de rechinul Sharky si de Discovery Romania e nevoie de cateva felii de pepene si de o cantitate impresionanta de gheata. Primul exercitiu: se ia felia de pepene, se musca din ea cat mai mult, se compara cu ceilalti participanti. Al doilea exercitiu: se iau muuulte cuburi de gheata care se inghesuie prin tricou, prin pantaloni si pe peste tot, neschitand nicio expresie faciala. Pentru cei care au executat exercitiile cu seriozitate, rezultatele au fost imediate si au venit sub forma unor premii rechinesti: casti Shark Week si seturi de snorkeling.

Exercitiul de la TUC are si o dimensiune exploratorie. Ai nevoie de un promoter simpatic, care sa te ghideze prin joculetul care-ti ghiceste personalitatea. Si aici rezultatele sunt instantanee, luand de aceasta data forma unor pungi mari de TUC sau a unor ochelari de soare. 

Foto: XMediaStudio

EuroMiniStorage a venit cu un exercitiu care ii invita pe cei de pe terasa sa faca slalom printre mese in cautarea cutiilor care ascundeau, tananana, o bere! Poate nu e cel mai bun exercitiu pentru un abdomen plat, dar cu siguranta e un exercitiu bun pentru potolirea setei. Si daca insisti si faci exercitiul cu constiinciozitate, poti chiar sa obtii un six-pack si spatii reale pentru depozitare la EuroMiniStorage.

Foto: Miluta Flueras

Tot aseara i-am premiat si aplaudat pe campionii competitiei Grand Spoof de anul acesta, facand si o retrospectiva a celor mai bune spoof-uri de la toate editiile trecute. In cazul in care v-a scapat, vedeti aici cine a castigat.

Foto: Ionut Marius, Uncle Jeb Studio

Pentru azi am pregatit o noua sesiune de antrenament. TUC ramane antrenorul personal al celor care vor sa isi descopere personalitatea. 

EuroMiniStorage vine cu un exercitiu pentru brate: proba de impachetat viteza. Cine pune in cutie mai repede tot ce e pe masa primeste o bere si se poate inscrie in tragerea la sorti pentru spatiu in care sa depoziteze orice.

Daca tot am vorbit despre cutii, aflati ca incepand de azi, pe terasa de la Fabrica o sa fie prezent si eMAG, care o sa ascunda prin pachete tot felul de premii. Cine ghiceste ce e inauntru primeste premiul. 

Raiffeisen o sa ne antreneze pentru o Viata fara CA$H, zice-se ca asta e viitorul. Si celor mai norocosi dintre cei care platesc mart, cu cardul, Raiffeisen o sa le plateasca nota.

 Tot azi, pompieritele Tomi X-tra iute o sa fie pe pozitii in cazul in care exercitiile pregatitoare de weekend o sa ii incinga prea tare pe participanti. 

Ne vedem diseara? 

ADfel este un eveniment IQads, care are loc intre 18 si 24 august, pe terasa Fabrica (Str. 11 Iunie, nr. 50, Bucuresti). Programul incepe in fiecare seara la ora 18.00, iar intrarea este libera. Pe ADfel.ro si pe IQads.ro sunt prezentate detalii despre programul fiecarei seri din cadrul evenimentului.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related