Pozitia IAA referitor la decizia preliminara a Consiliului Concurentei in investigatia legata de posibila intelegere intre agentiile de media din Romania

Pozitia IAA referitor la decizia preliminara a Consiliului Concurentei in investigatia legata de posibila intelegere intre agentiile de media din Romania

IAA Romania a luat act de investigatia Consiliului Concurentei si nu isi propune sa puna in discutie concluziile acesteia.

IAA Romania sustine implementarea accelerata a unor ghiduri de bune practici, precum Codul Etic si Ghidul de Licitatii, in colaborare cu toate institutiile abilitate si va actiona in continuare pentru crearea unui mediu de afaceri profesional si echitabil, in beneficiul unui climat de business corect.

IAA Romania isi exprima public pozitia de sustinere a demersurilor realizate de agentiile de media membre UAPR cu privire la realizarea si implementarea unor practici corecte de business intre actorii acestei piete.

Consiliul Director IAA Romania


Despre IAA Romania
International Advertising Association este un parteneriat strategic unic, care apara interesele comune ale tuturor disciplinelor din intregul spectru al comunicarilor de marketing – de la agentii de publicitate pana la companii mass-media, agentii si firme de marketing direct, cat si ale practicantilor individuali.

La cel de al 41-lea Congres Mondial IAA, care a avut loc la Washington, D.C, filiala IAA Romania a fost recunoscuta ca fiind cea mai activa si creativa filiala din lume si a primit premiul Golden Tulip pentru Excelenta pentru intreaga activitate.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune



Related