Mihai Ene (THE SECRET SERVICE) si productia: Nu stiu sa deosebesc proiectele normale de cele anormale sau neconventionale, cum le tot numiti voi

Mihai Ene (THE SECRET SERVICE) si productia: Nu stiu sa deosebesc proiectele normale de cele anormale sau neconventionale, cum le tot numiti voi

Stai bine cu teoria. Concept, mecanism, scenariu. Bifat, bifat, bifat. Te-ai inteles cu clientul, traiesti in Paradis. Pana te apuca nervii. Urmeaza etapa de productie si, macar pentru o milisecunda, simti cum pamantul iti fuge de sub picioare. Am vorbit cu mai multe agentii despre parcursul proiectelor publicitare din momentul in care trebuie sa casatoresti oamenii de idei cu oamenii de actiune.

Am vorbit zilele astea cu Mihai Ene, creative si co-founder THE SECRET SERVICE. De data asta, l-am rugat sa ne raspunda in calitatea lui de AV Production Manager.

Ne-a scris un mail pe la 5 dimineata (consecinta a faptului ca e multitasker in agentie) spunandu-ne ca e fericit de cum merg treburile cu productia. Nu vrea sa emita invataminte, proverbe si zicatori, incearca doar sa-si tina ograda in ordine. Ograda in care patrund doar oameni de productie la fel de interesati de "lucrul bine facut" ca agentia. O singura nemultumire are - celor de la THE SECRET SERVICE nu prea le-au iesit filme de case study-uri cu artificii pana acum. Din varii motive, explicitate de Mihai mai jos.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune



Related