Sute de stiri anul acesta despre Bucharest Fashion Week!

Sute de stiri anul acesta despre Bucharest Fashion Week!

Agentia Republika a semnat campania de comunicare a festivalului Bucharest Fashion Week, aflat la cea de a XXII-a editie. Acesta a beneficiat de o strategie de promovare pregatita de departamentul de PR al agentiei.

Incepand cu luna septembrie, Republika a preluat partea de comunicare a evenimentului international desfasurat in Romania, dedicat industriei modei si i-a asigurat acestuia peste 200 de aparitii in presa. In acelasi timp, pe parcursul celor trei luni in care agentia a derulat campania de comunicare, Bucharest Fashion Week 2014 a beneficiat de 15 parteneriate media cu principalele publicatii online si offline, al caror public tinta coincide cu cel al festivalului. Astfel, principalele categorii de public vizate de Bucharest Fashion Week au fost mereu la curent cu noutatile si detalii despre evenimentele din cadrul festivalului: Top Model Romania 2014, Miss Romania 2014, Romanian Fashion Awards si Gala Fotbalului Romanesc.

Timp de o saptamana, Bucharest Fashion Week a devenit subiect de presa pentru principalele posturi de televiziune din tara noastra. Evenimentele din cadrul festivalului au reprezentat un punct de interes atat pentru presa generalista, cat si pentru cea specializata, precum cea sportiva si cea muzicala.

"Cand un eveniment ajunge la a XXII-a editie, iti doresti sa fie la fel de fresh ca la inceput. Ne-am dorit o campanie diferita de ceea ce am realizat pana acum, prin care sa ii abordam direct pe cei pasionati de fashion si consider ca am reusit. Republika ne-a oferit solutii eficiente de comunicare si, mai ales, o echipa care a muncit intens pe toata durata campaniei” a declarat Ionut Constantin, project manager Bucharest Fashion Week.

"Bucharest Fashion Week este un eveniment cu circuit inchis care in acest an si-a dorit o comunicare mai agresiva. Scopul campaniei realizate a fost acela de a creste vizibilitatea brandului Bucharest Fashion Week atat in mediul online, cat si in mediul offline, prin diferite tool-uri de PR. Ca atare, fiecare casting al celor doua concursuri, Miss Romania si Top Model Romania, a fost in permanenta promovat si competitiile au adunat peste 300 de participante care s-au luptat pentru locul I. Si tot ca parte a efortului de PR, la cele 200 de aparitii in presa se adauga awareness-ul generat de stirile radio si TV din timpul evenimentului" a declarat Zenovia Grama, PR Director Republika.

Republika si-a pus amprenta si pe seara lansarii Saptamanii Modei la Bucuresti, agentia realizand o asociere intre doi clienti ai agentiei: brandul Bucharest Fashion Week si trupa Stan Boyz. Cei 5 reprezentanti ai uneia dintre cele mai renumite trupe de dans din Romania au pregatit un show inedit pentru deschiderea mult asteptatului eveniment de fashion. Sub indrumarea lui Emil Rengle, trupa Stan Boyz a fost o prezenta neasteptata si o surpriza placuta pentru publicul prezent in sala.

Bucharest Fashion Week s-a desfasurat in perioada 1-6 decembrie in Bucuresti, iar aceasta editie a adus in premiera pentru publicul din Romania peste 30 de designeri romani si internationali.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related