Agentia de publicitate ERKA Synergy Communication aniverseaza 10 ani de redefinire a standardelor in publicitatea de retail

Agentia de publicitate ERKA Synergy Communication aniverseaza 10 ani de redefinire a standardelor in publicitatea de retail

Agentia de publicitate ERKA Synergy Communication aniverseaza anul acesta 10 ani de la infiintare, interval in care a rescris standardele in publicitatea de retail si si-a consolidat pozitia in randul agentiilor de publicitate de dimensiune medie ca un partener de incredere, specializat in domeniul retail.

In prezent, ERKA detine un portofoliu extins de clienti, proveniti in special din zona francofona, care au fost convinsi de viziunea curajoasa, integrata de comunicare, de solutiile flexibile, care anticipeaza nevoile clientului, si de creativitatea abordarii ERKA. Agentia a promovat inca de la inceput conceptul de Guerilla advertising: creativitate (solutii pentru orice problematica a clientului), bugete mici, proiecte iesite din comun, crearea de buzz in jurul proiectului. De asemenea, agentia exporta servicii de creatie si implementare in Franta si Suedia.

CEO-ul agentiei, Ruxandra Serban, a adus pe piata de publicitate romaneasca experienta dobandita in timpul studiilor si lucrului efectiv in publicitatea din Franta.

 “Tenacitatea si pasiunea m-au ajutat sa pot deschide o agentie de publicitate care sa functioneze la standarde occidentale. Acest proiect s-a conturat putin cate putin in anii de studii si experienta dobandita in lumea publicitatii din Franta. Atuurile noastre sunt determinarea in atingerea obiectivelor, indrazneala, solutiile versatile de implementare a proiectelor, miza pe comunicarea sinergica (abordare ce a dat si numele agentiei). Impreuna cu echipa mea am reusit, in acesti 10 ani, sa dezvoltam un portofoliu important de clienti: de la Domo, unul dintre cele mai mari nume din retailul din Romania, la Decathlon, un client vechi si foarte drag, la Norauto, Rombiz, Cora, Yves Rocher, Guess sau Domino’s Pizza. Astazi, ERKA Synergy Communication se poate mandri cu o echipa profesionista si creativa, care transforma imposibilul in proiecte de succes. Ne dorim ca, in urmatorii 10 ani, ERKA sa-si consolideze pozitia pe piata de publicitate romaneasca si sa isi pastreze profilul distinct”, a declarat Ruxandra Serban, CEO ERKA Synergy Communication.

Incepand cu luna martie anul acesta, ERKA Synergy Communication este agentia de publicitate a DOMO Retail, responsabila cu strategia de marketing si comunicare, planificare, creatie, productie (print, audio-video, outdoor), media, digital, PR si BTL. Tot anul acesta, ERKA Synergy Communication a semnat campania integrata de marketing si comunicare prin care DOMO Retail sarbatoreste 20 de ani de la infiintarea companiei.

Alte nume semnificative care au intrat, in 2014, in portofoliul agentiei sunt West Eye Hospital, Bouygues Constructions, Expert Petroleum, Geosys, Atelierul Alexandru Ciucu sau Maisadour Semences.

Printre campaniile recente, de succes, ale agentiei se numara: “Deseneaza sportul preferat cu Decathlon“ - o campanie de educatie neconventionala care promoveaza un stil de viata sanatos, insumand in jur de 4.000 de elevi inscrisi anual, Crosul Universitatii din Bucuresti “Cora Lujerului Challenge“, aflat la a doua editie, care aduna anual 2.000 – 3.000 de participanti, Marsul si Crosul anual Casiopeea impotriva Cancerului de san (sustinut de vedete ca Maia Morgenstern, Laura Badea, Ruxandra Dragomir, Nicolai Tand, Monica Davidescu, Medeea Marinescu sau Dorian Boguta si care a adunat, in 2014, 2.700 participanti, 26 de companii inscrise, 30.000 de euro colectati care au rezultat in donarea a 320 de proteze mamare pentru femeile care au suferit o operatie de mastectomie), Campania neconventionala Guess 2014, care a propus o noua viziune de outdoor advertising, Campania “Anvelope de iarna la preturi dezmembrate“, dezvoltata recent pentru Norauto, Campania neconventionala “Vrei mai mult de la medicul tau de familie?“, care a adus Clinicii Anima 16.000 de noi pacienti.

Pentru a marca aniversarea a 10 ani de activitate, agentia organizeaza un eveniment special pornind de la conceptul Guerilla urbana, care rezoneaza cu tipul de Guerilla advertising (solutii rapide, flexibile, care sa anticipeze nevoile clientului) prin care ERKA s-a impus pe piata.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Pozitii

Subiecte

Sectiune



Related