[INSIDER | Business-ul DDB in 2015] Roxana Memetea: In ultimul an ne-am aplecat destul de mult catre strategie

[INSIDER | Business-ul DDB in 2015] Roxana Memetea: In ultimul an ne-am aplecat destul de mult catre strategie

Tragand linie dupa 2014, am vorbit cu managerii agentiilor de creatie, PR, BTL si digital despre statusul business-ului lor la inceput de an -  cifre de afaceri, servicii nou dezvoltate, portofolii de clienti - ajungand pana la evolutia pietei in 2015 si planurile de crestere a profitabilitatii fiecarei agentii.

Despre business-ul DDB Romania aflam de la Roxana Memetea (Managing Partner).


Cifra de afaceri DDB Romania in 2014

Din punct de vedere financiar, nu avem inca cifrele finale pentru 2014, dar estimam o crestere de 10-15% in 2014 vs. 2013.

Evolutia pietei de creatie in 2015

Este un moment favorabil pentru piata de creatie, am asistat cu totii la o perioada destul de confuza de reasezare in piata si astazi se simte o reintoarcere catre importanta strategiei si a creatiei in dezvoltarea unor experiente de brand memorabile.

Clientii se asteapta la implementari impecabile folosind un cross de canale media (inclusiv digital) care sa livreze rezultate.

Agentiile de brand au asimilat informatii importante in acesti ani, informatii ce tin de progresul pietei de comunicare in zona tehnologica si de storytelling, s-au deschis catre nou, si-au intarit relatiile cu clientii si in viitor vor livra solutii strategice integrate de brand management. 

Cresterea profitabilitatii agentiei

Filosofia noastra a fost mereu in directia dezvoltarii, cresterii organice prin dezvoltarea de noi linii de business si/sau cresterea portofoliului de clienti. Astfel, ne-am asigurat mereu o crestere constanta a veniturilor de 15-20% indiferent de evolutia pietei. Si legat de profitabilitate sustinem investitia in talente, suntem intr-un business de comunicare in care valoarea adaugata este data de echipa si puterea ei de a face diferenta in piata.

Structura portofoliului de clienti

Inchidem anul 2014 cu un portofoliu de clienti variat si complex. Pentru noi orice client este extrem de important indiferent de dimensiunile bugetului investit. Suntem intr-un business de servicii si orice client multumit genereaza pentru agentie o recomandare si implicit venituri suplimentare si reputatie. Acoperim categorii variate cum ar fi: retail, banking, pharma, electrocasnice, beauty/personal care, FMCG, auto, DIY etc

Specializari si servicii dezvoltate in 2014

In ultimul an ne-am aplecat destul de mult catre strategie, am adoptat un nou instrument strategic si creativ din retea care pune accent pe dezvoltarea ideilor ce au puterea de a influenta: obiceiurile de consum/societatea/contextul etc.

Ne-am schimbat procesul de lucru care sa poata sustina aceasta schimbare si noua pozitionare globala "Imagine.Inspire.Influence" .

Toate acestea au avut ca rezultat intarirea capabilitatilor pentru a livra experiente de brand memorabile care sa produca rezultate. Implicit ne-am intarit si zona de executie ca sa putem implementa impecabil solutiile generate de noul sistem.

Domenii/sectoare cu know-how sau expertiza nevalorificata

Ne dorim anul acesta sa castigam un cont din piata de bere. Noua noastra echipa are experienta notabila pe aceasta categorie si simtim ca un astfel de brand ne-ar da posibilitatea de a demonstra capabilitatile noastre strategice si creative, precum si deschiderea catre solutii diferite/neconventionale.

Politica de participare la pitch-uri

Pentru noi, orice oportunitate de a dezvolta portofoliul de clienti este una importanta si incercam pe cat posibil sa raspundem tuturor solicitarilor pe care le primim. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Companii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Related