Sa fii atent la trasaturile brandului si sa nu pictezi cu carioca o mustata pe portretul fondatorului, spune Marius Rosu (GAV)

Sa fii atent la trasaturile brandului si sa nu pictezi cu carioca o mustata pe portretul fondatorului, spune Marius Rosu (GAV)

Si daca totul ar fi atat de simplu? Daca singura dauna pe care ai putea-o aduce unui brand ar fi sa-i pictezi mustati managerului si sa folosesti poza in campania promotionala? Pai atunci nu ne-am mai intalni la Promotions Now 2015 cu o suita de speakeri pregatiti sa vorbeasca despre promotii greu de recunoscut ca fiind promotii; mai degraba, exercitii creative de brand cu premii incluse. Evenimentul face parte din seria SMARK KnowHow si are loc saptamana viitoare. Date exacte: 18 si 19 martie. Loc precis: UniCredit Tower, etaj 1.

Acolo ne va vorbi si Marius Rosu (Creative Director, GAV). Pana atunci, ne scrie.

Tipuri de promotii derulate de GAV in 2014

Am facut mult retail. Cea mai mare parte a portofoliului nostru de clienti e ocupata de retail si zona e una dependenta de promotii.

O promotie din ultimul an cu care te mandresti

Mi-a placut cum a iesit promotia de vara 2014 pentru Selgros. Am lucrat cu Adi Sitaru si Toby, un super-om–actor, si rezultatul e unul foarte viu si cu adevarat colorat.


Campania unei promotii locale sau internationale pe care ai apreciat-o

Campania de la Nitro pentru Tourism Queensland – "Fii administratorul unei insule".


Marius Rosu, convins de o promotie

Ultima data a fost prin '98, cred, cand Bergenbier, cu ocazia unui Campionat Mondial de Fotbal, a lansat o promotie in care daca faceai toata echipa Romaniei din numele jucatorilor scrise sub capac, te trimiteau si pe tine impreuna cu echipa la Mondiale.

O promotie de categorie "asa nu"

La "asa nu" ar fi tigaile din benzinarii.

Cel mai important lucru de avut in vedere in comunicarea unei promotii

Promotia.

Cum eviti ca imaginea unui brand sa fie afectata de o promotie?

Esti atent la trasaturile brandului si nu pictezi cu carioca o mustata pe portretul fondatorului acestuia.

O idee curajoasa de a comunica o promotie, dar refuzata de client

Cumperi doua, primesti una gratis.

Pana la urma, ar fi mai buna o lume fara promotii?

Aproape in fiecare an, atunci cand trece vara si schimb garderoba, gasesc in buzunarul unei geci nepurtate de mult timp, o bancnota semivaloroasa. O lume fara promotii ar fi ca o lume fara acest moment, pentru ca si promotiile sunt tot bani de-ai tai lasati prin alte buzunare.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related